Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har møtt TRE russere her i Nord-Norge. Jeg har vært litt rundt omkring, og jeg kjenner altså ikke til flere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Vel...vi kastet ned samene til Oslo og fikk horene, jeg klager ikke Neh, god natt folks, skal legg meg å lese litt før en tar kvelden. Endret 31. januar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Om man vil støte på russere er vestlandet tingen. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nattings biril...Kos deg med horene så skal vi prøve å bli kvitt samene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Om man vil støte på russere er vestlandet tingen. oO Eneste russeren jeg trenger, er Olga på jobben som skaffer meg russiske sigaretter. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Илья́ Григо́рьевич Эренбу́рг!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg husker vi pleide å bytte stjælte mopeder mot sprit og røyk med russerne på dypvannskaia til Hydro i Porsgrunn jeg. DET var tider det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Eneste russeren jeg trenger, er Olga på jobben som skaffer meg russiske sigaretter. Heter ikke alle russere Olga? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke alle skaffer russiske sigaretter? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Eneste russeren jeg trenger, er Olga på jobben som skaffer meg russiske sigaretter. Heter ikke alle russere Olga? Noen av kvinnfolkene heter Nadya også. Eller Svetlana. Endret 1. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men da var det natta her i gården. Sov godtt alle forumtroll Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Artig å se på nettavisene i dag...når det først er dårlig vær så er det virkelig katastorfe-tider og ei dekning som er..jah..Når det er storm i NordNorge så blir det nevnt i 1 artikkel. For å sitere fattern: "Faens pyser de søringan" Du har skremmende rett. Det er jo nærmest krisetilstander og panikk når det er storm på sør- og østlandet, med nyhetsdekning i alle medier flere dager i forveien. Det hele ender med at 9-nyhetene viser urovekkende bilder av søppeldunker som har falt over ende og eldgamle trær som har gitt opp livet. For ikke å nevne det første snøfallet hver vinter... Makan til kaos. Og det gjentar seg år etter år. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har engelsk fremføring i morra, har noen lyst til å ønske meg lykke til? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg leste "engelsk avføring" :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Arinomi; Det er da du vet det er på tide å legge seg. xD Eivicious: Lykke til. ^^ Endret 1. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Arinomi; Det er da du vet det er på tide å legge seg. xD Eivicious: Lykke til. ^^ wee takk. Da legger jeg meg også God natt eller good night på engelsk (den fremføringa må jo bare gå bra når jeg kan sånne gloser) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ble det stille her nå da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har engelsk fremføring i morra, har noen lyst til å ønske meg lykke til? Lykke til. Jeg har selv en framføring om globalisering og tungmetallforurensning i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg