Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har aldri spammet!Neinei... INGEN har sett noen poster med diskutabel kvalitet fra deg. HVERTFALL ikke før nickskiftet... Jeg har aldri skiftet nick. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så hvem var denne abnormal fyren da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har aldri skiftet nick. Så hvis jeg søker på fredrikrb så vil jeg ikke finne noen som har sitert poster som har kommet fra din konto? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, absolutt ikke. Da må det være noe galt med forumdatabasen. Skal ta det opp med Ueland. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Åh..my bad. Fredrikrb var det. abnormal var et annet sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, absolutt ikke. Da må det være noe galt med forumdatabasen. Skal ta det opp med Ueland. Han er logga på msn... Skal du eller jeg snakke til han? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ordner det, jeg. Ikke tenk på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ordner det, jeg. Ikke tenk på det. Så trygt å vite at vi har hederlige moderatorer som ordner opp så fort det er noe problemer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Artig å se på nettavisene i dag...når det først er dårlig vær så er det virkelig katastorfe-tider og ei dekning som er..jah.. Når det er storm i NordNorge så blir det nevnt i 1 artikkel. For å sitere fattern: "Faens pyser de søringan" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 B-real: Jeg har ikke klaga på været i det hele tatt jeg. Synes det var deilig å endelig ha litt skikkelig vær. Faktisk så hadde jeg håpa det var mer ekstremt enn det var. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg elsker snøstormer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nei, men se hvordan media dekker det *riste på hodet* Yeah, jeg liker at det er ekstremt vær egentlig. "Say yes to global warming" X_x Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vet dere hva jeg er lei av? Nordlendinger som syter over sørlendinger. Jeg tror faen ikke det går mer enn et par åndedrag mellom hver gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dakars liten...jeg poster for mye mao? ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi nordlendinger er kanskje litt lei av at den generelle person fra Sør-Norge mener nordlendinger snakker KUN samisk og er omtrent like lure som den poteten de dyrker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Arinomi: Det er bare fordi vi er realistiske vi tror det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi nordlendinger er kanskje litt lei av at den generelle person fra Sør-Norge mener nordlendinger snakker KUN samisk og er omtrent like lure som den poteten de dyrker. Der tar du faktisk feil. Det er et fåtall som tror dere kun prater samisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi nordlendinger er kanskje litt lei av at den generelle person fra Sør-Norge mener nordlendinger snakker KUN samisk og er omtrent like lure som den poteten de dyrker. Der tar du faktisk feil. Det er et fåtall som tror dere kun prater samisk. Men ganske mange tror at det går isbjørner i gatene her oppe.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men ganske mange tror at det går isbjørner i gatene her oppe.. Bytt ut "isbjørner" med "russerhorer" så er du ganske nærme sannheten Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vet dere hva jeg er lei av? Nordlendinger som syter over sørlendinger. Jeg tror faen ikke det går mer enn et par åndedrag mellom hver gang. Beklager, men når det kommer folk oppover og sier «Hva slags hårete hund er det der?» om sauer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg