b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du snakker om Hippier i natur og ungdom, da lederen i Bellona ble tatt med hasj i bukselomma ja herregud, fyren må jo være stein 24/7.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er også del av Snorre sitt entourage, men jeg går med invisibility cloak. Rimelig awesome. Du har bakgrunn som überspammer. Du telles ikke. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvilken naturvernsorganisasjon som har mest innflytelse er vel vanskelig å si. Man vet jo ofte ikke hvilken som har fått igjennom en sak om flere naturvernsorganisasjoner står sammen bak et forslag f. eks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor mange er det egentlig som røyker en joint for mye og ender opp med å banke kona si forresten?Hva faen? gjør lederen for bellona det? Nå kommer vel PFU å tar oss Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hensikten med miljøvernsorganisasjoner er vel å komme på TV, er det ikke? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du snakker om Hippier i natur og ungdom, da lederen i Bellona ble tatt med hasj i bukselomma Å, nei! Hasj! For en grusom forbrytelse. Tenk om han hadde blitt skikkelig sløv og liggende i sengen til tidlig ettermiddag. Noen som skal drikke seg sanseløse i helgen? Jeg skal! Jeg skal! Tapere som driver med narkotika ass.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva faen? gjør lederen for bellona det? Nå kommer vel PFU å tar oss Nå legger du ord i munnen på meg, samtidig dom du underbygger saken til de som vil ha forhåndsensur av nettforum... Det er godt gjort å gjøre begge deler på en gang Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det ser jo ut som om han har fått i seg noen sneiper i livet sitt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå legger du ord i munnen på meg, samtidig dom du underbygger saken til de som vil ha forhåndsensur av nettforum... Det er godt gjort å gjøre begge deler på en gang Takker og bukker ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eneste grunnen til at alkoholholdige drikker er lov i Norge og andre land, som aktivt forbyr narkotiske stoffer, er at vi har en lang tradisjon for å drikke dette. Hadde alkohol kommet like sent som diverse narkotiske stoffer i Norge skulle du ikke sett bort ifra at det også ble ulovlig. Er vanskelig å rokke ved allerede etablerte drikketradisjoner. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er også del av Snorre sitt entourage, men jeg går med invisibility cloak. Rimelig awesome. Du har bakgrunn som überspammer. Du telles ikke. Jeg har aldri spammet! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sameboe: godt å se du har kunnskap om emnet! Jeg tar natten før jeg blir aggressiv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det ser jo ut som om han har fått i seg noen sneiper i livet sitt Han er ikke den eneste, *host*Jahn Teigen*host* Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm, noen som mener sukker hadde blitt ulovlig også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har aldri spammet! *hosthark*DENIAL*hoste* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har aldri spammet!Neinei... INGEN har sett noen poster med diskutabel kvalitet fra deg. HVERTFALL ikke før nickskiftet... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sameboe: godt å se du har kunnskap om emnet! Jeg tar natten før jeg blir aggressiv. Du skulle bare visst Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du skulle bare visst Jeg bare tviler. Så kraftig og. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Endret 31. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har aldri spammet!Neinei... INGEN har sett noen poster med diskutabel kvalitet fra deg. HVERTFALL ikke før nickskiftet... Hvorfor tror du han byttet mann... "hei jeg heter fredrik og er en spammer" "HEI FREDRIK" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg