Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du hadde hatt like tjukt hår som meg Egil hadde det sikkert vært like dallete :p

Hehe.. Har du noen gang sett bilde av meg i RPP? Jeg har det tjukkeste håret av de jeg kjenner i alle fall. Ikke at jeg kjenner så mange, men er nok noen. Trer bare på ei lue på skallen.

Kjenner meg igjen der :p

Har gått med lue/caps så og si hver dag siden 8.klasse tipper jeg :p

Lenke til kommentar

Hadde nettopp årets lol. Skolen har en haug med 10. klassinger som sjekker ut VGS, og i den sammenheng er det fullt av tullinger som vandrer rundt og gjør masse rart. En ekstremt feit jente derifra står bak en elektrisk dør som går opp når man trykker på en knapp, og døren går opp, og takket være det overveldende fettet hennes så blir hun klemt mellom døra når den gikk opp. Der stod hun og var fastklemt. LOLZ.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Hadde nettopp årets lol. Skolen har en haug med 10. klassinger som sjekker ut VGS, og i den sammenheng er det fullt av tullinger som vandrer rundt og gjør masse rart. En ekstremt feit jente derifra står bak en elektrisk dør som går opp når man trykker på en knapp, og døren går opp, og takket være det overveldende fettet hennes så blir hun klemt mellom døra når den gikk opp. Der stod hun og var fastklemt. LOLZ.

 

 

HAHAHAHAHAH! God put fat people on earth for our amusement.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...