Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen, søtnos! :D

 

Kommer an på størrelsen på badekaret, evt. jentene. Midgets <3

Jeg savner dvergen i Praha som gav meg lapdance.

Om en dverg hadde forsøkt å gi meg lapdance ville jeg aldri kunne blitt stiv. Grunn: Det er vanskelig å ha en erigert penis når man holder på å dø av latterkramper.

Nettopp :D

 

Hvordan i all verden kan en dverg gi en lapdance overhodet?

lapdance-offeret må sitte med rompa på gulvet =D

Hu sto på et bord, like over drinken min :p

Så en mannedverg forsvinne med ei eldre dame av normal størrelse også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det finnes vel en forklaring på det som jeg kunne ha klart å resonert meg fram til, men atm er jeg for trøtt til å tenke såpass. Vært på jobb en liten time allerede og fått gjort unna det som står på sjekklista så langt i alle fall.

Jeg som hadde planer om å sove bare et par timer i natt for å så sitte oppe resten av natta, men ble ikke til det. Første vekkerklokka ringte klokka 03.00 og da ga jeg like så greit småfaen og slumra det til klokka 05.15 med en time mellom hver alarm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg bruker ca. en halvtime om morgenen, og på den tiden klarer jeg fint å dusje, ordne håret om jeg gidder det og spise.

 

I det siste har jeg ikke orket å ordne håret om morgenen, har så langt hår at det tar for lang tid til at jeg gidder å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kjenner til den der, Pac-Man. Da jeg hadde langt hår ga jeg bare mer og mer faen i hvordan jeg så ut, jeg fikk meg ikke chicks uansett :p

 

Har ikke langt hår som i over skulderlengde, men det er lengre enn hva jeg normalt sett har.

Og da er det for langt til at jeg gidder å fikse på det, får se å dra til frisøren snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Om du hadde hatt like tjukt hår som meg Egil hadde det sikkert vært like dallete :p

Hehe.. Har du noen gang sett bilde av meg i RPP? Jeg har det tjukkeste håret av de jeg kjenner i alle fall. Ikke at jeg kjenner så mange, men er nok noen. Trer bare på ei lue på skallen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...