Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Døgner idag... må ha døgnrytmen på plass igjen.

 

 

 

Irriterer meg fortsatt no inni helsikke at posten er det "eneste" alternativet her i Norge..

Når de feilsender en pakke TRE GANGER til samme poststasjon på en og samme dag.. Nuff said.

 

De må ha tenkt noe i denne duren:

"Hmm, denne pakken er feilsendt, la oss prøve å sende den til adressen en time senere for så å si akuratt det samme igjen! :idea:

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Posten er IKKE eneste alternativ!

 

Tollpost driver også med pakker for vanlige folk nå.

 

Men de fleste internett-butikker bruker posten.. D:

 

Lurer på om jeg ikke skal se igjennom Deathnote igjen.. Bare for å drepe litt tid i disse lange nattetider.. Topp Anime for de som ikke har sett den forresten. (er på 37 episoder, så er ikke sånn evigvarende anime slik som Naruto osv.. )

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

ThomGreen: joda; men det bedrer seg gradvis. Det er enda mye igjen før tollpost kan matche tilgjengeligheten til posten når det gjelder utleveringssteder. Jeg må f.eks dra 15km til nærmeste utleveringssted, gjennom en bomring - i forhold til posten, med post i butikk 1km unna.

 

Et par eksempler som tillater tollpost servicepakke: komplett, tanum.

 

Alle butikkene behøver ikke tilby alle fraktemetoder for at det skal lønne seg for alle; det holder med at en ny aktør i det private pakkemarkedet presser priser for at det skal føre til forandringer over tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...