Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Nå, noen som har noen tips til hvordan man får større blest og oppmerksomhet rundt en blogg? Post nakenbilder av den! Endret 31. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Imorgen må alle ha på seg grønn t-skjorte, viser a du bryr deg om klimaet visstnok Jeg har ingen grønn t-skjorte Og jeg gidder ikke vise at jeg bryr meg om miljøet, ved å kjøpe en grønn t-skjorte for anledningen ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men...han har forsatt mektige venner må du tenke på Og ikke minst: Geir Verdammt, selvsagt skulle posse'en til Snorre dukke opp akkurat i det jeg trodde han kunne undertrykkes. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er egentlig greia med å være med i Natur og Ungdom? Jeg blei med på impuls i dag. Er det bare sånn at jeg får et blad i året i posten? Hippier. Bli med i Bellona om du faktisk vil få noe gjort. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nakenbilder av den hva? Av kjønnsorganet mitt, den? Av elefantens kjønnsorgan, den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Grønn t-skjorte? Eneste jeg har er gay-pride-skjorten. Og den aner jeg ikke hvor er. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Natta, da stakk jeg å la meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Verdammt, selvsagt skulle posse'en til Snorre dukke opp akkurat i det jeg trodde han kunne undertrykkes.I'm part of his entourage Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Grønn t-skjorte? Eneste jeg har er gay-pride-skjorten. Og den aner jeg ikke hvor er. "Every time you see a rainbow God is having gay-sex!" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har faktisk en grønn T-skjorte som det står kjapt, fort og ofte på. Den skal jeg bruke. Den gjenspeiler det jeg prøver å stå for. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Verdammt, selvsagt skulle posse'en til Snorre dukke opp akkurat i det jeg trodde han kunne undertrykkes.I'm part of his entourage Jamen du er jo faktisk kul da! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sorry jeg tok ikke den med måneden, noen som kan forklare meg? Lulz were had. Det er forresten Snorre jeg så på forelesningene til årsstudiumet i psykologi ved UIB? Må bare få det bekreftet, siden det plutselig slo meg. 8D Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nakenbilder av den hva? Av kjønnsorganet mitt, den? Av elefantens kjønnsorgan, den? Av bloggen. Jeg er overtrøtt. Det virket som en lur ting å si der og da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er egentlig greia med å være med i Natur og Ungdom? Jeg blei med på impuls i dag. Er det bare sånn at jeg får et blad i året i posten? Hippier. Bli med i Bellona om du faktisk vil få noe gjort. Du snakker om Hippier i natur og ungdom, da lederen i Bellona ble tatt med hasj i bukselomma Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Haha, særs artig sitat det der Lars. Den der bør med hell ropes ut i en amerikansk evangelisk homofobi-kirke. Fra spøk til revolver. Noen mennesker burde seriøst lære seg at det ikke er noe galt med homofili. @ Stonemeister: Hehe. Får vel strippe vekk alt "designet" så jeg sitter igjen med rammeverket (framework) og ta screens da. ^^ Endret 31. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har faktisk en grønn T-skjorte som det står kjapt, fort og ofte på. Den skal jeg bruke. Den gjenspeiler det jeg prøver å stå for. Høres bra ut, da fronter du to saker samtidig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Haha, særs artig sitat det der Lars. Den der bør med hell ropes ut i en amerikansk evangelisk homofobi-kirke. :-D Jeg innbiller meg at det hadde blitt en viss oppstandelse da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men er det ikke oppstandelsen de kristne er så opptatt av? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du snakker om Hippier i natur og ungdom, da lederen i Bellona ble tatt med hasj i bukselomma Å, nei! Hasj! For en grusom forbrytelse. Tenk om han hadde blitt skikkelig sløv og liggende i sengen til tidlig ettermiddag. Noen som skal drikke seg sanseløse i helgen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er også del av Snorre sitt entourage, men jeg går med invisibility cloak. Rimelig awesome. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du snakker om Hippier i natur og ungdom, da lederen i Bellona ble tatt med hasj i bukselomma Å, nei! Hasj! For en grusom forbrytelse. Tenk om han hadde blitt skikkelig sløv og liggende i sengen til tidlig ettermiddag. Noen som skal drikke seg sanseløse i helgen? Hvor mange er det egentlig som røyker en joint for mye og ender opp med å banke kona si forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg