Demonfudge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 På blodpupping? Nei, denne parmesanosten skal jeg holde for meg selv, faktisk. Med mindre du river igang en lapdance da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Holy fuck, klokka ekke seks engang og det er bekmørkt ute. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvor er han derre Underpants? Penis, tror du ikke jeg holder øye med hva dere sier om meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 På blodpupping? Nei, denne parmesanosten skal jeg holde for meg selv, faktisk. Med mindre du river igang en lapdance da. Jeg kan godt danse for god ost ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Somebody wanna touch my cartoonish breasts? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Somebody wanna touch my cartoonish breasts? SHUT UP WOMAN GET ON MY HORSE! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva kan man finne på å kjøpe til en som fyller 1år? I'm new at this Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg skal på trening nå og ha styrke:D Fy eff som jeg gleder meg. Hadde kondis hele forrige uke kondis trening sucks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva kan man finne på å kjøpe til en som fyller 1år? I'm new at this Bamser? Biteleker? Billedbøker? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva kan man finne på å kjøpe til en som fyller 1år? I'm new at this Er det noe poeng å kjøpe noe i det heletatt da? Kjøp heller ei flaske seksti til foreldra. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva kan man finne på å kjøpe til en som fyller 1år? I'm new at thisNoen pene bodyer er alltid fint. De små vokser så fort de første årene at man aldri kan få nok klær. Dessuten er det jo litt stas å se dem bruke noe man selv har plukket ut gitt bort. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva kan man finne på å kjøpe til en som fyller 1år? I'm new at this Bamser? Biteleker? Billedbøker? Nei nei nei. Kondomer, en flaske whisky eller arrangere en fest. Det er tross alt facebook-generasjonen det er snakk om her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Alternativt kan du gå for sølvtøy. Alltid en slager. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mitt inntrykk er at dessertgenerasjonen egentlig ikke synes noe særlig om sølvtøy og at det bare vil ende opp i en skuff uansett. Leker og bøker vil akkumuleres i et så stort antall over de neste to-tre årene at det er liten vits å gi slikt. Spesielt om det er noe billig dill, slikt kastes eller blir ikke brukt uansett. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hva kan man finne på å kjøpe til en som fyller 1år? I'm new at this Perfect! Endret 9. november 2009 av DevilFish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sølvtøy er kjekt å ha når de blir grå og gamle. Samt at det er tradisjon, eller noe. Ei sølvskje her, en matdytter / barberhøvel der, samt noen små, søte rammer hvor du kan ha babybilde av deg selv i, og noen rangler og slikt. Stor kos =D Samt at det ser pent ut, så lenge du husker å pusse det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Huff nå må man gjøre leksene.. Bra det ikke er mye av dem da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det vanlig med 84 i hvilepuls? Kan hende det er pga. at jeg nettopp har lest til prøve imorra. Kjenner jeg er litt smånervøs. Hva har dere i puls nå? Ta tid i 10 sek, gang med 6. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 eg har 66 i puls atm, wici... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) har hvilepuls på 66 akkurat nå. Edit: haha så ikke posten over før jeg hadde posta. Endret 9. november 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg