Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kaptein, går an å være ute og ha det moro uten rusmidler også ;)

Trenger ikke sitte hjemme selv om man ikke drikker og slikt.

Jeg veit, jeg prøvde det et halvt år fordi jeg følte jeg hadde fått nok for en stund :p

Begynte å slanke meg midt inne i det hele, samt at jeg begynte å snuse :p

 

 

Hva skjedde etter det halve året var gått?

Du klarte ikke lenger? Livet ble for kjedelig når alle andre var ute?

 

Tenkte meg det ja :)

 

 

 

E: Ehhm kommer jo også an på hvor gammel man er da, er man under 16 år så er det kanskje litt annerledes ja :woot:

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Kaptein, går an å være ute og ha det moro uten rusmidler også ;)

Trenger ikke sitte hjemme selv om man ikke drikker og slikt.

Jeg veit, jeg prøvde det et halvt år fordi jeg følte jeg hadde fått nok for en stund :p

Begynte å slanke meg midt inne i det hele, samt at jeg begynte å snuse :p

 

 

Hva skjedde etter det halve året var gått?

Du klarte ikke lenger? Livet ble for kjedelig når alle andre var ute?

 

Tenkte meg det ja :)

 

 

 

E: Ehhm kommer jo også an på hvor gammel man er da, er man under 16 år så er det kanskje litt annerledes ja :woot:

 

Hva i svarte prater du om nå?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Da har jeg fått svineinfluensa :(

 

Regner med at du har tatt blodprøve osv.?

Eller går du utifra det som alle andre:P

Tanta mi løp hylende rundt og sa hun hadde det, det beste var at hun ikke hadde det når blodprøven kom tilbake og jeg fikk meg en god latter:)

Har nok ikke tatt blodprøve nei, slipper jo uansett ikke inn på legekontor :p Men jeg var på en tensingfestival i helga, så stammer garrantert derifra! Da ble det en uke hjemme :(

Lenke til kommentar

bah, men man slipper og dra til legen for og få Tamiflu eller hva det heter da:)

Selv om jeg aldri hadde tatt det:P

Men det er min egen greie, fått totalt noia for alt som heter medisin etter jeg kuttet ut med mitt liv på skråplanet kan man si fint.......

 

Håper det ikke blir for ille for deg og god bedring.

Sikkelig dårlig eller bare uggen?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Kaptein, går an å være ute og ha det moro uten rusmidler også ;)

Trenger ikke sitte hjemme selv om man ikke drikker og slikt.

Jeg veit, jeg prøvde det et halvt år fordi jeg følte jeg hadde fått nok for en stund :p

Begynte å slanke meg midt inne i det hele, samt at jeg begynte å snuse :p

 

 

Hva skjedde etter det halve året var gått?

Du klarte ikke lenger? Livet ble for kjedelig når alle andre var ute?

 

Tenkte meg det ja :)

 

 

 

E: Ehhm kommer jo også an på hvor gammel man er da, er man under 16 år så er det kanskje litt annerledes ja :woot:

Jeg var 18 og kom inn på to av tre utesteder, samt at jeg bare gikk på bondefester og plattdanser uansett, var berykta / berømt festfotograf i de dager og jeg har hatt damer som har kledd av seg i blitzen min, mange har posert for meg og mange har ringt og trua med å anmelde meg dagen derpå, men de aller fleste har takka meg og vært glad for det jeg har gjort, skjønt, ikke like glad når jeg la ut bildene igjen i vår / sommer.

Og jeg var ute med dem, men jeg liker å drikke og synes det var kjedelig og helt jævlig å være på bonfæst og plattdainnjs i edru tilstand, så jeg begynte selvfølgelig å drikke igjen, og det har jeg fortsatt med siden.

Jeg har vært på fylla siden jeg var 15, og var full første gang som 12-13-åring, som seg hør og bør når man bor i Trøndelag ;)

Lenke til kommentar
bah, men man slipper og dra til legen for og få Tamiflu eller hva det heter da:)

Selv om jeg aldri hadde tatt det:P

Men det er min egen greie, fått totalt noia for alt som heter medisin etter jeg kuttet ut med mitt liv på skråplanet kan man si fint.......

 

Håper det ikke blir for ille for deg og god bedring.

Sikkelig dårlig eller bare uggen?

Influensa, svimmel, gjør vondt når jeg hoster, snørrete nese...

Lenke til kommentar
Jeg skal på trening nå og ha styrke:D Fy eff som jeg gleder meg. Hadde kondis hele forrige uke

Var ute og løp skikkelig for første gang etter sykdom nå. Lungene er så fulle av slim at jeg holdt på å svime av to ganger pga oksygenmangel og lavt blodsukker. Men, 23min på 5km ekke ille når en er såpass fucked up. Dessverre driver høyrekneet mitt å krangler igjen, burde egentlig ta treninga rolig til det er i god stand. Men satan heller, lever kun en gang og kroppen min er defekt nok pga overtrening fra før av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...