Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Wha, er digg med og putte en jævla tepose med brekkmiddel under leppa? Absolutt fuckings alt. At du ikke har hår nok på brystet til å takle sterk tobakksmak er da ikke mitt problem Snus = Its amazing, give it a lick, it tastes just like tobacco. :-------D Neinei snus og tobakk ække det samme Jeg har vell kanskje dårlige minner og abstinenser mot snus..men give it a smell det lukter råttegift Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) hva vet du om bestefar er et tre eller ikke? Det hadde vært awesome og ha trær i familien. .men give it a smell det lukter råttegift Varierer fra snus til snus. Skruf lukter gammel vaginasaft med mugg på, det skal jeg si meg enig i, men N&J, General løs/E.S.L, Grov, osv både lukter og smaker smud. Endret 9. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har ikke luktet gammel vaginasaft med mugg, men så ille er ikke snusen =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har ikke luktet gammel vaginasaft med mugg, men så ille er ikke snusen =) Skruf er veldig fin på mange måter, men lukta og smaken er virkelig ikke noe for meg. Er noe rart og uappellerende med den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg holder meg til Mocca Mint *kose på musebleiene sine* Alternativt kan jeg gå for Phantom, Offroad eller Elyxir Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg holder meg til Mocca Mint *kose på musebleiene sine* Et ord: Pmsdamemensensnus. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg lider avogtil av HypernervokotiskeDiafragmakontravibrasjoner.... ; / Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nja, de fleste jenter jeg kjenner, snuser skruf stärk De som ikke gjør det, snuser general. Jeg har til gode å møte noen jenter som snuser mocca, men har møtt et par gutter som snuser mocca anis. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nja, de fleste jenter jeg kjenner, snuser skruf stärk De som ikke gjør det, snuser general. Jeg har til gode å møte noen jenter som snuser mocca, men har møtt et par gutter som snuser mocca anis. Du henger med syke mennesker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Og du har møtt en rørosing som snuser general sterk løs Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er så glad at jeg hverken drikker, snuser, røyker eller doper meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Samme her! Har aldri røket, aldri drukket eller noe! Er 15 : p Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 hva vet du om bestefar er et tre eller ikke? Det hadde vært awesome og ha trær i familien. Familie tre på høyt plan? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nja, de fleste jenter jeg kjenner, snuser skruf stärk De som ikke gjør det, snuser general. Jeg har til gode å møte noen jenter som snuser mocca, men har møtt et par gutter som snuser mocca anis. Du henger med syke mennesker. De fleste jeg kjenner snuser også Sterk gutt som jente Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Samme her! Har aldri røket, aldri drukket eller noe! Er 15 : p Okey, det skulle faen meg bare mangle. Du er såvidt ute av barneskolen, ville vært bra feil om du hadde rusa deg på gift allerede. Familie tre på høyt plan? HAHAHA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er så glad at jeg hverken drikker, snuser, røyker eller doper meg. Jeg er så glad for at jeg drikker, snuser, røyker og doper meg. Du henger med syke mennesker. What can I say? Jeg bor i Trøndelag. Og du har møtt en rørosing som snuser general sterk løs Jeg prata hovedsaklig om damer, men okay, om du anser deg selv som dame ... De aller fleste kompisene mine snuser enten N&J, Skruf stärk eller General lös Noen er like alternative som meg og hamstrer inn alskens rariteter fra nettet da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Im no chica! Er du som har kjolen her btw: Hvordan finner jeg ut hvem som eier en bil via reg. nummeret? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Samme her! Har aldri røket, aldri drukket eller noe! Er 15 : p Drakk vel føste gangen, rappa sprit av muttea når jeg gikk i 6-7 klassen, men begynte ikke å drikke før jeg var 14-15 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du henger med syke mennesker. Like barn leker best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg