Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Såklart jeg er bedre enn dere.Teller jeg og? *slipe barberkniven sin*Husk at jeg vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Såklart jeg er bedre enn dere.Teller jeg og? *slipe barberkniven sin*Husk at jeg vet hvor du bor. Hun fant fort ut hvor jeg bodde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sitter jeg her enda? Skulle jo i seng for ørten sider siden. Ja ja, natta peepz Jeg skal sove søtt og drømme om erotisk lek med Michael og Bubble mens Earth Song spilles i bakgrunnen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ikke det nei. Glem det. Endret 31. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sitter jeg her enda?Skulle jo i seng for ørten sider siden. Ja ja, natta peepz Jeg skal sove søtt og drømme om erotisk lek med Michael og Bubble mens Earth Song spilles i bakgrunnen Å der er grunnen til at du ikke har dame, ja, og at du skremmer dem bort ved å gå i kjole Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg tar og trekker meg tilbake, jeg også. Denne legge seg tidlig-greia funker ikke. Er trøttere enn da jeg starta. Merkelig. Får prøve å sove til klokken hurramegrundt i helga. Endret 31. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Pøøh. Jeg trenger ikke grønt nick. Det jeg mangler i grønn farge tar jeg igjen med enorm intelligens og listighet. Så det så! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Pøøh. Jeg trenger ikke grønt nick. Det jeg mangler i grønn farge tar jeg igjen med enorm intelligens og listighet. Så det så! Du er messias som har gjenoppstått eler noe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Imorgen må alle ha på seg grønn t-skjorte, viser a du bryr deg om klimaet visstnok Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 @ L4r5: Og nå skriver du engelsk i en tråd utelukkende habitert* av norske brukere. *"Bruke engelske ord"-effekten som oppstår en gang i løpet av høyrere utdanning For et ridikuløst ord, Snorre ... Det er din opinion. (opinion sies ikke åppinjenn, men oppinnioon, så blir det norske bevart) Tipper det kan komme mye hilariøst ut av dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sameboe, jeg tror ikke det er helt grunnen altså. Jeg tror jeg er singel fordi jeg er for ærlig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Pøøh. Jeg trenger ikke grønt nick. Det jeg mangler i grønn farge tar jeg igjen med enorm intelligens og listighet. Så det så! Du kan ikke gjøre noe imot oss lenger, du har ingen makt. Vi er ikke redde. VIVA LA REVOLUCION! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Imorgen må alle ha på seg grønn t-skjorte, viser a du bryr deg om klimaet visstnok*finne frem en blodrød t-skjorte* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Messias? Jeg er Gud selv skal du vite! Bøy deg for meg, din evige skaper og herre! Eeeehm, eller ikke. Nå, noen som har noen tips til hvordan man får større blest og oppmerksomhet rundt en blogg? For ikke å snakke om ting jeg kan skrive om.... Endret 31. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal gå ut på en gren her og påstå at Snorre faktisk er overlegen de aller fleste her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Messias? Jeg er Gud selv skal du vite! Bøy deg for meg, din evige skaper og herre! *bøye seg i bønn* Ære være snorre i det høyeste Ditt nick være lovet Din vilje skje på forum som IRL Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er egentlig greia med å være med i Natur og Ungdom? Jeg blei med på impuls i dag. Er det bare sånn at jeg får et blad i året i posten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Pøøh. Jeg trenger ikke grønt nick. Det jeg mangler i grønn farge tar jeg igjen med enorm intelligens og listighet. Så det så! Du kan ikke gjøre noe imot oss lenger, du har ingen makt. Vi er ikke redde. VIVA LA REVOLUCION! Men...han har forsatt mektige venner må du tenke på Og ikke minst: Geir Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Messias? Jeg er Gud selv skal du vite! Bøy deg for meg, din evige skaper og herre! Eeeehm, eller ikke. Nå, noen som har noen tips til hvordan man får større blest og oppmerksomhet rundt en blogg? For ikke å snakke om ting jeg kan skrive om.... When thou hath the latter, the first may follow. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal gå ut på en gren her og påstå at Snorre faktisk er overlegen de aller fleste her. En tynn gren formoder jeg? :-) Uansett, jeg tar det som et kompliment og sender min takk i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg