Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er gale og forhatt. Det finnes jo faktisk midler som gjør at boring ikke er nødvendig lenger, men det brukes ikke. Bastarder.

Pusse tenna og spise mindre søtt?

 

Har pusset tennene 3 ganger daglig hele livet mitt, til og med da jeg herpet kroppen min med vilje.

Mine tenner råtner innenfra og ut, så det er lite jeg kan gjøre med den biten, utenom og bare pusse og bruke munnskyll.

Lenke til kommentar
De er gale og forhatt. Det finnes jo faktisk midler som gjør at boring ikke er nødvendig lenger, men det brukes ikke. Bastarder.

Pusse tenna og spise mindre søtt?

 

Har pusset tennene 3 ganger daglig hele livet mitt, til og med da jeg herpet kroppen min med vilje.

Mine tenner råtner innenfra og ut, så det er lite jeg kan gjøre med den biten, utenom og bare pusse og bruke munnskyll.

=/ Mine har alltid holdt. Har ikke hatt et eneste hull hele livet.

Lenke til kommentar
Mine tenner råtner innenfra og ut, så det er lite jeg kan gjøre med den biten, utenom og bare pusse og bruke munnskyll.

Så jævlig ukult. Jeg har egentlig ganske bra tenner, eneste haka er at de er gulish pga en sommer med fyll, snus og røyk, men særdeles få tannbørster. Og at den ene tanna i underkjeven er skjev. Men penger skal spares, tann skal trekkes og resten skal blekes. Da kommer awesomefaktoren min til å øke enda mer, det sier bra mye \o/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...