Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan ikke stole på jenter ved navn Nora vell.

De selger syltetøy for fanden!

Klarer liksom ikke la være. Hu er heit, digg, nesten like psyk som meg og vi deler så mange interesser og alskens.

Men får se med pissikatta da ^^

You know, frk. østmarka / haukåsen etc, som du påsto hadde type fordi hu ikke beit på når du fiska etter henne ;D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg påstå intet, hun sa så.

Haukåsen ftw.

Du kunne prøve litt inside trading. Fake gæ'rn(det skal du klare med meget lite effort egentlig. :p) for å så bli sent inn på haukåsen.

Lenke til kommentar
Jeg påstå intet, hun sa så.

Haukåsen ftw.

Du kunne prøve litt inside trading. Fake gæ'rn(det skal du klare med meget lite effort egentlig. :p) for å så bli sent inn på haukåsen.

Hu ble løslatt i sommer, prøver å overtale henne til å komme hit på tirsdag, siden jeg aldri har tid til å møte henne når jeg er i Trondhjem :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kunne godt ha vært på Haukåsen en uke jeg ja. En liten ferie fra virkeligheten\hverdagen.

Liten ferie fra virkeligheten sier du?

Isåfall, kan jeg bli med i kofferten?

Lenke til kommentar

Mja, hver sin smak. Ifg. noen av venninnene mine, er det ikke noe særlig verken på Haukåsen eller Østmarka, så jeg holder meg unna.

Trenger jeg en liten ferie, stikker jeg ut til Hongsand igjen, eller ned til Stavanger igjen.

Totally unrelated:

*forelska*

I hu i rødt that is.

edit: New wave-yodel ftw!

edit2: Linken fucka seg *fikse*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Kunne godt ha vært på Haukåsen en uke jeg ja. En liten ferie fra virkeligheten\hverdagen.

Liten ferie fra virkeligheten sier du?

Isåfall, kan jeg bli med i kofferten?

Jeg trenger ikke en koffert en gang, kan taes med som håndbagasje!

*ta på seg mine innbilte vinger og fly avgårde*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...