Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Han bør jo ha kommet forbi den i femte i det minste. Den der fnisete der læreren deler guttene og jentene inn i to grupper og forklarer dem hva mensen og onani er i to forskjellige rom.
Og guttene snakker med mannelærer, mens jentene snakker med damelærer. :wee: "Det er helt normalt å..." Juntafil light. : xD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har begynt med seksual undervisninga denne uka vi, fikk femmer på prøven om hva en penis og en fitte var :p

Flott at noen av forumbrukere gjør leksene sine når det virkelig gjelder..

Gleder meg til vi skal se på film med læreren og resten av klassen, da blir det nok en del latter og litt rødming :p

Lenke til kommentar
Bortsett fra at det ikke er fargen oksen reagerer på da. Det er kun en myte. Det oksene egentlig reagerer på er bevegelsene til de store tørkle-dingsene tyrefekterne bruker.
Tja, jeg tror faktisk de reagerer litt på fargen også.

For alt jeg vet gjør de det. Husker ikke lenger kilden min til at det er bevegelsene de reagerte på. Men den sa hvertfall at det i største grad var bevegelsen, ikke fargen, oksene reagerte på.

@ L4r5: Og nå skriver du engelsk i en tråd utelukkende habitert* av norske brukere. *"Bruke engelske ord"-effekten som oppstår en gang i løpet av høyrere utdanning

Lenke til kommentar
Og guttene snakker med mannelærer, mens jentene snakker med damelærer. :wee: "Det er helt normalt å..." Juntafil light. : xD
"Jeg tenner på tanken av å vandre inn og finne mamma og pappa i lakk og lær med krem, sjokoladesaus og nagler. Er jeg unormal?!"

-Neida, det er helt normalt å ha til tider erotiske fantasier om foreldrene sine.

Lenke til kommentar
@ L4r5: Og nå skriver du engelsk i en tråd utelukkende habitert* av norske brukere. *"Bruke engelske ord"-effekten som oppstår en gang i løpet av høyrere utdanning

Å faen. me min manglene utdaning burde jej skrivi sån hær trur jej

Lenke til kommentar
"Jeg tenner på tanken av å vandre inn og finne mamma og pappa i lakk og lær med krem, sjokoladesaus og nagler. Er jeg unormal?!"

-Neida, det er helt normalt å ha til tider erotiske fantasier om foreldrene sine.

- "Jeg liker å piske meg med mammas perlesmykker på pungen, mens jeg putter penisen inn i min egen anus. Er jeg unormal?"

- "Neida, det er ikke direkte vanlig, men det er heeeelt normalt"

:wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

For et ridikuløst ord, Snorre ...

Det er din opinion.

(opinion sies ikke åppinjenn, men oppinnioon, så blir det norske bevart)

Lenke til kommentar

Såklart jeg er bedre enn dere. Jeg trodde da at dette var et velkjent faktum. Ingen er bedre enn meg, hvilket tilsier at jeg må være bedre enn dere. Enkel logikk. Hvorfor jeg er bedre enn dere er irellevant. Siden jeg er bedre enn dere trenger jeg jo ikke å forklare meg for dere.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p
Lenke til kommentar
Såklart jeg er bedre enn dere. Jeg trodde da at dette var et velkjent faktum. Ingen er bedre enn meg, hvilket tilsier at jeg må være bedre enn dere. Enkel logikk. Hvorfor jeg er bedre enn dere er irellevant. Siden jeg er bedre enn dere trenger jeg jo ikke å forklare meg for dere.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p
Du har ikke grønt nick lenger nå,snorre... Vi trenger ikke late som vi tror deg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...