Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm. Legge seg, sove, ha kjedelig skoledag, bowle, være med venner og leke sosial irl, eller ditche irl for forumet og bli her til krampa tar meg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja. Jeg er sosial, du er avhengig. Det skjønner da alle. Jeg poster jo ikke her en gang... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 La oss bare late som det mangler et et-tall foran der mens jeg ror meg vekk fra dypt vann. kan ikke bare glemme det fakum att du er gjerrig da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg poster jo ikke her en gang... ... Ser det. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyk er forøvrig heslig. Tsktsk. Endelig en som har skjønt det! Tar jeg helt feil eller er det en tidligere Metalheart som nå kaller seg Vintermåne? Eller er det avatarmixturemaniapog? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Datasmurf. Du vet godt at du blir sittende uansett hvor mange som syntes du burde velge livet utenfor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 _Magnus_, fullstendig klar over det. Jeg tror jeg er avhengig allerede. Slike poster som den der er et godt tegn på at jeg er det. Flott start på skoleåret gitt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyk er forøvrig heslig. Tsktsk. Endelig en som har skjønt det! Tar jeg helt feil eller er det en tidligere Metalheart som nå kaller seg Vintermåne? Eller er det avatarmixturemaniapog? Jeg er Metalheart ja. Har bytta visningsnavn. Sjekk litt tidligere i tråden så ga jeg en god forklaring Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 og når du går forbi så blåser de ut hardt i trynet på deg så du skal gå og stinke røyk resten av dagen skal du rakke ned på den ene gleden jeg har i løpet av en dag nå? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ... Ser det. Flink du er. Jeg har jo øyne, da. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 _Magnus_, fullstendig klar over det.Jeg tror jeg er avhengig allerede. Slike poster som den der er et godt tegn på at jeg er det. Flott start på skoleåret gitt Kanskje du burde be om daglig utestegning mellom 24.00-08.00? ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er Metalheart ja. Har bytta visningsnavn. Sjekk litt tidligere i tråden så ga jeg en god forklaring så det er der du har blitt av har nesten savnet deg Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flott historie, now give us the longest version Det får bli etter begravelsen i morgen. skal du også i begravelse:S jeg og:( moren tilen venn av meg fikk hjertestanns..de tror hvertfall det var det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har jo øyne, da.Mhm. Nydelige øyne. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Room, go, get, already. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 skal du også i begravelse:S jeg og:( moren tilen venn av meg fikk hjertestanns..de tror hvertfall det var det. Jeg skal i farmor sin. JEg bryr meg akkurat nok til at jeg ikke gidder å finne et skopar på forhånd. Og de som kjenner meg vet at det er faktisk ganske ille. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er Metalheart ja. Har bytta visningsnavn. Sjekk litt tidligere i tråden så ga jeg en god forklaring så det er der du har blitt av har nesten savnet deg Har du savnet endeløs spam, tre linjer lange setninger, kommafeil og offtopic? Jeg trodde faktisk at jeg var ganske ukjent her på forumet, bortsett fra i RPP og Metal-tråden. Eller hvordan er det med meg egentlig? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mhm. Nydelige øyne. Døh. Oi. Der kalte jeg deg nesten dust. Hadde det vært lov, mon tro? Vi prøver. Dust! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Room, go, get, already.Room far away. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg