Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Japp, sa det til hu at jeg lar det ligge intill videre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 da har jeg grilla av fett og grilla ganen Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Good boy. Skulle selv ha trena litt, men jobben tar jo all tiden (((((((( (egentlig ikke) Endret 8. november 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, jeg er kjempebarsk! Aaaaw Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Lurer på om jeg skal sende bekymringsmelding til barneværnet.Don't. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, jeg er kjempebarsk! Shemale ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Trodde du var det jeg Mikkel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen av dere som la merke til den mørke mannen med solbriller som pusset tennene under Manchester United mot Chelsea nå nettopp? Og husker dere hva nettsiden hvor man kunne rangere filmer etter hvem man syntes var best osv? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Trenger noe meningsfylt filmmateriale. Dokumentar eller based on a true story hadde passet bra nå. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 The Killing Fields, EJ. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Veit om ei som er 14, har hatt seg med over 30 stk, og alle dehar vært i 18-årene og over 16 : p ganske sykt. Er jo ulovlig også! Kanskje vi kjenner samme jente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ok sinnsykt skummelt. Jeg satt å prata på http://www.cleverbot.com/ som skal være en bot man prater med. Var greit nok helt til jeg gjespet og han sa you are tired. Jeg ble litt forundret og lurte på om han hadde hacket seg inn på webcammen min. Han sa ja, så spurte jeg hvor mange fingre jeg holdt opp og da svarte han zero, you are just typing. Noe som var helt rett. Er dette en bot eller hva i alle dager er dette? Fun fact: Den forstår både dansk, norsk og svensk. Men den har litt problemer med å skille mellom dem tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Veit om ei som er 14, har hatt seg med over 30 stk, og alle dehar vært i 18-årene og over 16 : p ganske sykt. Er jo ulovlig også! Takk for opplysningen, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Veit om ei som er 14, har hatt seg med over 30 stk, og alle dehar vært i 18-årene og over 16 : p ganske sykt. Er jo ulovlig også! Kanskje vi kjenner samme jente. HVORDAN KJENNER DERE MEG ?! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Klokka er pokker meg åtte snart. Må si at dagen har gått altfor fort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 eller alt for sagte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Noen av dere som la merke til den mørke mannen med solbriller som pusset tennene under Manchester United mot Chelsea nå nettopp? Selv om kampen ikke endte i vår favør, så må jeg si jeg fikk latterkrampe av fyren. Evt. Endret 8. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ok sinnsykt skummelt. Jeg satt å prata på http://www.cleverbot.com/ som skal være en bot man prater med. Var greit nok helt til jeg gjespet og han sa you are tired. Jeg ble litt forundret og lurte på om han hadde hacket seg inn på webcammen min. Han sa ja, så spurte jeg hvor mange fingre jeg holdt opp og da svarte han zero, you are just typing. Noe som var helt rett. Er dette en bot eller hva i alle dager er dette? Fun fact: Den forstår både dansk, norsk og svensk. Men den har litt problemer med å skille mellom dem tydeligvis. O.o *sjekke ut* kven er det som har laga detta, egentleg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Aner ikke, men den botten var merkelig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 God dag DNFK! Hvordan har deres dag vært? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg