Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den botten klarer ontrent ikke å snakke sammenhengede til meg svarer isåfall på helt andre ting enn det jeg spør om osv. Samme her! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jaja min stasjonære fikk bluescreen og døde, så nå har jeg installert windows 7 på den sitter på bærbare nå for å finne det jeg trenger for å komme på nett med stasjonære. Håper den er lovlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er vel kanskje mer det at jeg i utgangspunktet syns det er litt spennende, men aldri kan se på det fordi det ser så vondt ut. Åå, så søtt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) - No I am a computer. 42 is the answer I am trying to find the question for.Are you realy a computer? (Meg ^^) - No, I'm human. You are a bot. Endret 8. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da er jeg hjemme fra tensingfestival, som ble avsluttet med middag på hotellet i Vikersund spandert av Modum menighet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Wow.. Tensing.. Menighet.. Så kult.. What a walk on the wild side. Endret 8. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I sentrum så står det en plakat hvor det står "Bli en del av opprøret!". Dette oppfatter jeg som en kommando. Ikke et spørsmål. Og vil det ikke da være et opprør av meg å ikke delta på det omtalte opprøret? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I sentrum så står det en plakat hvor det står "Bli en del av opprøret!".Dette oppfatter jeg som en kommando. Ikke et spørsmål. Og vil det ikke da være et opprør av meg å ikke delta på det omtalte opprøret? Virker logisk Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 The green mile var... flott! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Veit om ei som er 14, har hatt seg med over 30 stk, og alle dehar vært i 18-årene og over 16 : p ganske sykt. Er jo ulovlig også! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 The green mile var... flott! Indeed, får lyst til å se den nå Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hehe, så den i går jeg Bra er den ihvertfall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå skal du vel ikke høre alt for hardt på sånne rykter heller, da. "Å hun er skikkelig laus, hun har ligget med 30 gubber bla bla bla" sånt er bare rykter jenter sprer for å terrorisere andre jenter psykisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Neinei, er bare meg hu har sagt det til, vet selv at hu har gjort litt av hvert! Men at hu har gjort det med bare over 16 er vist sant.. Lurer på om jeg skal sende bekymringsmelding til barneværnet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er vel kanskje mer det at jeg i utgangspunktet syns det er litt spennende, men aldri kan se på det fordi det ser så vondt ut. Åå, så søtt Nei, jeg er kjempebarsk! Veit om ei som er 14, har hatt seg med over 30 stk, og alle dehar vært i 18-årene og over 16 : p ganske sykt. Er jo ulovlig også! Neppe. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Men forkastelig er det. Og virker som foreldra ikke bryr seg, tror en anonym bekymringsmelding hadde vært noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Pass heller på deg selv istedet for å ødelegge familien til noen andre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vil da ikke ødelegge det, prøver bare å hjelpe jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Men forkastelig er det. Og virker som foreldra ikke bryr seg, tror en anonym bekymringsmelding hadde vært noe. Liten vits, la det heller være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg