Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor blir folk så provosert av fotball? Enten elskes sporten eller så hates den. :(

Uendig der. Er et mellompunkt et sted. Jeg for min del elsker å spille fotball, uten tvil den artigste sporten som fins. Men det er så utrolig kjipt og kjedelig å høre på opphengte fotballfans som snakker om det dagen lang!

 

HATER og se på fotballkamper osv., men og spille det sammen med kompiser er morsomt=)

Lenke til kommentar
Hvorfor blir folk så provosert av fotball? Enten elskes sporten eller så hates den. :(
Uendig der. Er et mellompunkt et sted. Jeg for min del elsker å spille fotball, uten tvil den artigste sporten som fins. Men det er så utrolig kjipt og kjedelig å høre på opphengte fotballfans som snakker om det dagen lang!

HATER og se på fotballkamper osv., men og spille det sammen med kompiser er morsomt=)

Det der er verdens beste mening :thumbs:

Lenke til kommentar

Ok sinnsykt skummelt. Jeg satt å prata på http://www.cleverbot.com/ som skal være en bot man prater med. Var greit nok helt til jeg gjespet og han sa you are tired. Jeg ble litt forundret og lurte på om han hadde hacket seg inn på webcammen min. Han sa ja, så spurte jeg hvor mange fingre jeg holdt opp og da svarte han zero, you are just typing. Noe som var helt rett. Er dette en bot eller hva i alle dager er dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...