Nopros Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg blir provosert over at Ubuntu pcn min slår meg i sjakk. Innlegg 2009 i DNFK Endret 8. november 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Se hva som står på kontoret hans. Er fra Brüno Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 men faen da BLI PROVOSERT! ‘Cause I don’t care if I lose my mind; I’m already cursed Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg blir provosert av han derre fyren på National Geographic som leiter opp giftige dyr og lar seg bite av dem. Hvorfor det lille venn? Har vel noe med at vi skal se hvordan det er, du mener han som finner alle mulige ekle bugs og lar seg bite? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 25 minutter til Trening! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg blir provosert av han derre fyren på National Geographic som leiter opp giftige dyr og lar seg bite av dem.Han skader jo ingen andre enn seg selv, så hva er problemet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dagens barnslige: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg veit ikke engang! I teorien syns jeg jo ikke det er noe galt, men jeg blir bare litt sur. Merkelig nok. Det er vel kanskje mer det at jeg i utgangspunktet syns det er litt spennende, men aldri kan se på det fordi det ser så vondt ut. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor blir folk så provosert av fotball? Enten elskes sporten eller så hates den. Uendig der. Er et mellompunkt et sted. Jeg for min del elsker å spille fotball, uten tvil den artigste sporten som fins. Men det er så utrolig kjipt og kjedelig å høre på opphengte fotballfans som snakker om det dagen lang! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stratos sjokolade er elsk! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dagens barnslige: I beat you Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor blir folk så provosert av fotball? Enten elskes sporten eller så hates den. Uendig der. Er et mellompunkt et sted. Jeg for min del elsker å spille fotball, uten tvil den artigste sporten som fins. Men det er så utrolig kjipt og kjedelig å høre på opphengte fotballfans som snakker om det dagen lang! HATER og se på fotballkamper osv., men og spille det sammen med kompiser er morsomt=) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Merkelig spørsmål, men er det noen som har en timer som teller ned til når sola snur? Tenkte det sikkert finnes en eller annen hjemmeside med noe slikt unyttig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor blir folk så provosert av fotball? Enten elskes sporten eller så hates den. Uendig der. Er et mellompunkt et sted. Jeg for min del elsker å spille fotball, uten tvil den artigste sporten som fins. Men det er så utrolig kjipt og kjedelig å høre på opphengte fotballfans som snakker om det dagen lang! HATER og se på fotballkamper osv., men og spille det sammen med kompiser er morsomt=) Det der er verdens beste mening Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg blir provosert av han derre fyren på National Geographic som leiter opp giftige dyr og lar seg bite av dem. Change the channel or turn of youre tv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ok sinnsykt skummelt. Jeg satt å prata på http://www.cleverbot.com/ som skal være en bot man prater med. Var greit nok helt til jeg gjespet og han sa you are tired. Jeg ble litt forundret og lurte på om han hadde hacket seg inn på webcammen min. Han sa ja, så spurte jeg hvor mange fingre jeg holdt opp og da svarte han zero, you are just typing. Noe som var helt rett. Er dette en bot eller hva i alle dager er dette? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) They fuck up your brain Aleksmy! Endret 8. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den botten klarer ontrent ikke å snakke sammenhengede til meg svarer isåfall på helt andre ting enn det jeg spør om osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jaja min stasjonære fikk bluescreen og døde, så nå har jeg installert windows 7 på den sitter på bærbare nå for å finne det jeg trenger for å komme på nett med stasjonære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg