Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Om noen ikke allerede har Planet Earth på bluray så har play.com tilbud på den nå til 170 kroner inkludert frakt. :)

Også jeg som kjøpte den for 600,- Men ikke at jeg føler meg bitter av den grunn. Verdt hver eneste krone mener jeg.

Lenke til kommentar
Om noen ikke allerede har Planet Earth på bluray så har play.com tilbud på den nå til 170 kroner inkludert frakt. :)

Også jeg som kjøpte den for 600,- Men ikke at jeg føler meg bitter av den grunn. Verdt hver eneste krone mener jeg.

Ja, det er den. Har du forresten sett Baraka? Skal være en opplevelse i seg selv på bluray har jeg hørt.

edit: Går for å være en av de mest detaljrike filmene på bluray.

Endret av Piranha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@Piranha: Jeg har nok desverre ikke hatt den gleden enda. Er ikke så alt for mange filmer jeg har sett på BD, kun de jeg har kjøpt selv. Men samlingen vokser stadig =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Blargh. Halvannen time igjen før jeg også får hjem og legge meg i en god og ferdigoppvarmet seng. Tia går så alt for seint og fulle mennesker uten forståelse for regelverket gjør ikke arbeidstia noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har nevnt det mange ganger før og ja det ser ut som om du husker det. Ikke noen jobb jeg trives med, men penger må en ha. Dessuten begynner jeg smått å gi opp å søke andre jobber, ettersom jeg uansett flytter til Trondheim for videre jobb eller studie om litt over et halvår uansett og det er ikke mange som vil ansette noen for et halvårsjobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...