Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Feil tid på måneden = Mensen. Hormoner i ubalanse. Jeg trodde virkelig det der var barneskolepensum. oO Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor føler jeg alltid en slik amper stemning i tråden når jeg kommer inn her? SO4 pleide da aldri å være slik. So6 var det noen ganger, men for det meste hyggelig da også. Men nå med forumkafeen er det alltid noe. *Sukk* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Når en okse ser røde ting så blir den sinna. Noe av det samme skjer med jenter. Tok du den NÅ?!?!?!?! Mensen. Hva? Noen måtte si det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor føler jeg alltid en slik amper stemning i tråden når jeg kommer inn her? SO4 pleide da aldri å være slik. So6 var det noen ganger, men for det meste hyggelig da også. Men nå med forumkafeen er det alltid noe. *Sukk*Det er et tegn på at du er her for lite, pus. *kosepå* Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Når en okse ser røde ting så blir den sinna. Noe av det samme skjer med jenter. Tok du den NÅ?!?!?!?! Mensen. Hva? Noen måtte si det. Jeg misforstod litt for jeg trodde hun sa. At det ikke var rette måneden og kødde med hun. Men jeg har tatt den nå. Men uansett nå skal jeg stikke å sove, for jeg skal på skolen i morgen, så god natt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor føler jeg alltid en slik amper stemning i tråden når jeg kommer inn her? SO4 pleide da aldri å være slik. So6 var det noen ganger, men for det meste hyggelig da også. Men nå med forumkafeen er det alltid noe. *Sukk* Vel, mauren blir sint om man tråkker i tua, vet du. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Bortsett fra at det ikke er fargen oksen reagerer på da. Det er kun en myte. Det oksene egentlig reagerer på er bevegelsene til de store tørkle-dingsene tyrefekterne bruker. Edit: Det er i slike stunder jeg tenker på hvor passende sitatet i signaturen min er. ^^ "I'm not dumb. I just have a command of thoroughly useless information", - Calvin. Endret 31. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå begynte mamma å overse meg . Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bortsett fra at det ikke er fargen oksen reagerer på da. Det er kun en myte. Det oksene egentlig reagerer på er bevegelsene til de store tørkle-dingsene tyrefekterne bruker. Men vi velger å si at det er rødt de reagerer på, av ren respekt til tegneseriene. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Siden vi er på side 1337, så er jeg nødt til og nevne verdens beste kjæreste Nora90, og si god natt til alle sammen... skal faktisk på jobb i morgen Vi er på 1338 så at hevn over en i klassen tråden var blitt litt aktiv igjen, den er bare lol.... Er den oppe igjen? Vi er venner igjen nå da. det var den første kongetråden jeg leste på forumet...skikkelig gangster den der hjemmelagde softgunen din Begge pluss mange andre som jeg har laget er ødelagte nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi har begynt med seksual undervisninga denne uka vi, fikk femmer på prøven om hva en penis og en fitte var Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Gikk du glipp av seksualundervisningen i tiende?Nå presumperer du at han har kommet så langt. "Presumperer". Gud, jeg håper bare det er den ene jusboka som er så ekstremt anal. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå begynte mamma å overse meg . Moren din leker hard to get. Nice! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå begynte mamma å overse meg . Moren din leker hard to get. Nice! Now you're assuming he wants to get his mother! YOU BIG PERV! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå presumperer du at han har kommet så langt. "Presumperer". Gud, jeg håper bare det er den ene jusboka som er så ekstremt anal.Han bør jo ha kommet forbi den i femte i det minste. Den der fnisete der læreren deler guttene og jentene inn i to grupper og forklarer dem hva mensen og onani er i to forskjellige rom. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bortsett fra at det ikke er fargen oksen reagerer på da. Det er kun en myte. Det oksene egentlig reagerer på er bevegelsene til de store tørkle-dingsene tyrefekterne bruker.Tja, jeg tror faktisk de reagerer litt på fargen også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå presumperer du at han har kommet så langt. "Presumperer". Gud, jeg håper bare det er den ene jusboka som er så ekstremt anal.Han bør jo ha kommet forbi den i femte i det minste. Den der fnisete der læreren deler guttene og jentene inn i to grupper og forklarer dem hva mensen og onani er i to forskjellige rom. haha...det husker jeg så sykt godt, mange teite spørsmål...bare det at jentene lærte at de var mer moden en guttene, og gikk rundt å kalte oss for umoden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi har begynt med seksual undervisninga denne uka vi, fikk femmer på prøven om hva en penis og en fitte var Flott at noen av forumbrukere gjør leksene sine når det virkelig gjelder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg