Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Svært så godt tøsehumør en var i idag? On a sidenote: Er det noen som er like tørr som Sahara her er det meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette med avataren til L4r5 synes jeg bare ble virkende freaky... Med mindre Lenne er mora til guttungen. Hvis ikke blir det som sagt bare litt freaky. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg er så heit at jeg hadde også tent på meg. Kjenner følelsen Ikke sant det er slitsomt å være så heite som det vi er? Får aldri fred. Tror det har noe med det store utstyret mitt. Alt jentene tenker på så fort de ser meg er å få meg til sengs. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Haha Nå, er det mye aktivitet her! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette med avataren til L4r5 synes jeg bare ble virkende freaky... Med mindre Lenne er mora til guttungen. Hvis ikke blir det som sagt bare litt freaky. Hvis jeg hadde poppa ut en unge i søvne hadde vært noe galt et sted. Kanin33: Dere kan få kaninene til å hoppe over kabinetter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Får aldri fred. Du aner ikke hvor spot on den påstanden der er/har vært. Jeg liker det riktignok. Endret 7. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For alt jeg vet, kunne du til og medha vært mora til Lars. Bryr meg skjeldent/aldri om å undersøke bakgrunnen til brukere når de skriver noe her. Håper aktiviteten vedvarer her dersom det blir like rolig på jobb i kveld, som det var i går. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Men nå får dere barn kose dere i fred. Nå stikker jeg. Vi prekas sikkert i natt eller noe. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Åh, gud xD. Om jeg var moren til Lars ville jeg neppe ha vært her. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For alt jeg vet, kunne du til og medha vært mora til Lars. Bryr meg skjeldent/aldri om å undersøke bakgrunnen til brukere når de skriver noe her. Håper aktiviteten vedvarer her dersom det blir like rolig på jobb i kveld, som det var i går. Så da har du ikke funnet ut at jeg er faren din? Mor din ringte forresten å sa at du måtte komme hjem å drikke vann. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Uhm, hva er det som foregår her ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Blir så forvirra av at du har lars sin avatar! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Uhm, hva er det som foregår her ? Jeg er moren til L4r5 OG har født sønnen hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Uhm, hva er det som foregår her ? Jeg er moren til L4r5 OG har født sønnen hans. Isåfall er jeg kongen av Albania Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sykt familieforhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så da har du ikke funnet ut at jeg er faren din? Mor din ringte forresten å sa at du måtte komme hjem å drikke vann. I så fall vet du at båten utover ikke går i kveld Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg spiser godteri. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her drakk jeg cola, så tar kompisen min og dytter colaflaska opp, sier at jeg ikke må drukne! Så flirte jeg og pruta cola over skjorta og ele rommet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Her drakk jeg cola, så tar kompisen min og dytter colaflaska opp, sier at jeg ikke må drukne! Så flirte jeg og pruta cola over skjorta og ele rommet Wow, for en inspirerende og interessant historie. Jeg spiser godteri. Jeg drikker winwinwin-whisky og hører på "i drink alone". Endret 7. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg