Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det har han da gjort for lenge siden :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jo, jeg kan bruke denne avataren! Står ikke i noen lover at jeg ikke kan Normale mennesker føler landets normer, normen til forumet sier "fuck deg, ditch den avataren". Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser det ut som jeg bryr meg ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jo, jeg kan bruke denne avataren! Står ikke i noen lover at jeg ikke kan Normale mennesker føler landets normer, normen til forumet sier "fuck deg, ditch den avataren". +1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ser det ut som jeg bryr meg ? Nei, nei, vil du bli forhatt så er det din egen deal. Noen ting fuckes bare ikke med. Bundy er langt i fra min favorittbruker, men han var såpass spesiell at folk husker han og kommer til å huske han så lenge de henger på forumet. Det blir som om du skulle skåret av ansiktet til jan thomas og brukt det som ditt eget. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det gir jeg en lang faen i Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 men domo kun er tøff jo :3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Mekk dere en bra avatar av noe splinter-cell relatert. Så skal jeg skifte! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Venetet på den:P "hvis andre gidder så skal jeg skifte" Man tar ikke andres avatar eller nick som sitt eget...enkle nett-regler. Endret 7. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Japp. Jeg er lat, deal with it! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det gir jeg en lang faen i Så tøff du er, da. n_n Jeg syns det er søtt, jeg. Jeg vil også bli forvekslet med et perverst, barnslig, alkoholisert og rusa forumtroll. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sant, jeg vil ikke forveksles med en slik kar! Får bytte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bra du bytter Quakecry, jeg begynner alltid å lure på om bundy har gjenoppstått hver eneste gang jeg er innom.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ser mange utnyttet idèen med å bruke bilde fra http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ :] Blir litt dumt om jeg bytter nå, så :] EDIT: Mohaha, drit i det jeg sa Endret 7. november 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når så skal sies, vil ha en tøff splinter-cell avatar, men har ikke funnet noen bra på nettet! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Mekk dere en bra avatar av noe splinter-cell relatert. Så skal jeg skifte! Noe ala disse? Vil du ha noe sånt kan jeg fikse bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nederste tar jeg Tusen takk skal du ha^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Mekker den i bedre kvalitet for deg. Den ble litt kornete. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Takk takk Er svoren splinter-cell fan jeg. Spillt alt av splinter-cell som er der ute, bortsett fra conviction! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg