Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Æsj! Jeg skulle vært tidligere ute med billettene til den. Var bare drittplasser igjen når jeg sjekket, så jeg gikk for (500) Days of Summer.
Vi bestilte like gjerne billettene på mandag.

Smart gjort. Jeg vurderte å se filmen under BIFF, men mtp at de første 8 minuttene er på et annet språk (husker ikke hvilket), og at det ikke var undertekst var det kanskje like greit å vente til den kom på vanlig kino.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dørvakter er veldig flinke på å sniffe ut underage-folk som prøver å komme inn. De har mange ting de kan se etter, bare oppførsel og kroppsspråk ødelegger for de fleste. Det er tross alt jobben deres å holde unger ute, ellers kan utestedet miste skjenkebevilgningen. Kjæresten til lillesøster har vært dørvakt i Trondheim i mange år på et populært utested, han har fortalt en del triks de bruker for å se om folk er yngre enn de påstår :) Men det sier jeg selvsagt ikke her.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hei godtfolk!

 

Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et sted det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar.

Det er 50/50. Jeg har sjeldent problemer med det, så fremt jeg er sammen med flere folk over grensa.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kinaekspressen foreks=)

 

Tror det er navnet, er lenge siden vi har bestilt der nå.

Men når vi boddei Oslo så var detp lassen vi bestilte mat ifra.

En av de, men jeg har hukommelse som en teflonpanne når det gjelder navn:P

Fant ut at jeg sparer rundt 200 kr ved å gå i 10 min begge veier til butikken og få så og si det samme.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...