Fløyelsbøtte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Æsj! Jeg skulle vært tidligere ute med billettene til den. Var bare drittplasser igjen når jeg sjekket, så jeg gikk for (500) Days of Summer.Vi bestilte like gjerne billettene på mandag. Smart gjort. Jeg vurderte å se filmen under BIFF, men mtp at de første 8 minuttene er på et annet språk (husker ikke hvilket), og at det ikke var undertekst var det kanskje like greit å vente til den kom på vanlig kino. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Aahh, LAN er kos Savner det, ja. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vært på LAN selv, til idag. Men vi stod opp halv åtte, adrian (kompisen) la seg halv ti ca, jeg litt før 12. Stod opp halv åtte idag, også kommer en venn til meg nå på lan, lan er kos ja! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Dørvakter er veldig flinke på å sniffe ut underage-folk som prøver å komme inn. De har mange ting de kan se etter, bare oppførsel og kroppsspråk ødelegger for de fleste. Det er tross alt jobben deres å holde unger ute, ellers kan utestedet miste skjenkebevilgningen. Kjæresten til lillesøster har vært dørvakt i Trondheim i mange år på et populært utested, han har fortalt en del triks de bruker for å se om folk er yngre enn de påstår Men det sier jeg selvsagt ikke her. Endret 7. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hvor kan jeg få skikkelig hjelp med routeren? Endret 7. november 2009 av head_hunter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vet dere om noen bra og billige restauranter som leverer på døra i Oslo? Er en person, så om det er mye eller lite spiller ikke noe rolle. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei godtfolk! Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et sted det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar. Det er 50/50. Jeg har sjeldent problemer med det, så fremt jeg er sammen med flere folk over grensa. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kinaekspressen foreks=) Tror det er navnet, er lenge siden vi har bestilt der nå. Men når vi boddei Oslo så var detp lassen vi bestilte mat ifra. En av de, men jeg har hukommelse som en teflonpanne når det gjelder navn:P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hoi, da våknet jeg. Jævlig lang kveld/natt/morgen. Smud. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kinaekspressen foreks=) Tror det er navnet, er lenge siden vi har bestilt der nå. Men når vi boddei Oslo så var detp lassen vi bestilte mat ifra. En av de, men jeg har hukommelse som en teflonpanne når det gjelder navn:P Fant ut at jeg sparer rundt 200 kr ved å gå i 10 min begge veier til butikken og få så og si det samme.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 What? En time uten aktivitet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tydeligvis Folk har vell bedre å gjøre! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jesus, du kan ikke bruke den avataren quake. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 noen her har ikke det ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jo, jeg kan bruke denne avataren! Står ikke i noen lover at jeg ikke kan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 er du ett spamtroll? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 vært å kjøpt kyllingkjøttdeig, eti veldig sein lunsj og sett på mythbusters jeg nå da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 er du ett spamtroll? Nei, er du ? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 er du ett spamtroll? Det var et dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Han som hadde den før deg var Du må oppfylle plikten din nå NORDLÆNNING! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg