Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Eller han som satt i amfetaminrus og la inn dødstrusler på telefonsvareren til foreldrene av en kjenning som hadde stjålet en discman fra lillebroren hans. Veeeldig lurt.

 

Det gikk 5 minutter så ringte politiet tilbake på mobilen hans og ville ha en forklaring. Han la selvsagt mobilnummeret igjen på telefonen deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe i mot at de røyker, Det er deres liv så de må få velge sjøl.

Så lenge de ikke røyker i leiligheten kan de styre med hva de vil for min del.

Er heldigvis ikke noe annet dop inne i bildet for da hadde jeg flyttet fort ut.

 

 

Men at jeg med dårligst inntekt står for mesteparten av maten synes jeg er dårlig gjort.

De skal virkelig få høre det når de kommer hjem fra jobb.

 

Hadde jeg hatt råd så hadde jeg flyttet for meg selv pronto, Men som ting er nå så må jeg bo i lag med dem.

Lenke til kommentar
Eller han som satt i amfetaminrus og la inn dødstrusler på telefonsvareren til foreldrene av en kjenning som hadde stjålet en discman fra lillebroren hans. Veeeldig lurt.

 

Det gikk 5 minutter så ringte politiet tilbake på mobilen hans og ville ha en forklaring. Han la selvsagt mobilnummeret igjen på telefonen deres.

 

Eller man ser små babyer klatre opp og ned i gardiner samt at det gikk en på ski igjennom stua( halliser alt sammen, hadde vært våken altfor lenge ).-..og jeg prøvde og få tak i muttern, men det jeg egentlig gjorde var og ringe til min andre telefon. jeg kunne ikke forstå hvorfor det ringte bare :!:

Er glad jeg er ferdig med det Bytex for og si det enkelt.

 

 

L4r5: Nope, skal nok ikke det:(

Lenke til kommentar

Jeg kunne være på besøk en vanlig formiddag, så kommer plutselig et par av de tyngste knarker-typene jeg har sett innom for å spørre etter hasj eller amfetamin. Det var sånne typer som man ser henge slitne nede på plata utfor Oslo S.

Eller så måtte han plutselig ut og "ordne noe", så jeg kunne bare sitte og vente. En gang ventet jeg i leiligheta hans i 2 timer før jeg bare dro hjem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hei godtfolk!

 

Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et sted det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar.

Endret av Ituca
Lenke til kommentar

Yawn. 2 timer til tacoraid

 

Hei godtfolk!

 

Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et sted det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar.

Jeg mangla 6 dager til 20 her i steinkjer og nazisten nekta meg :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...