Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv syns jeg det er lettere enn å stresse med den media serveren som bare funker når den selv vil. Ikke kan man spole heller, så hvis man greier å gå ut av filmen midt i, så er man litt screwed. Nå er det vel over et år siden jeg brukte streaming sist da så det har vel sikkert blitt oppdatert :)

Lenke til kommentar

Litt små forbanna i dag kjenner jeg, De jeg bor med har spist opp all brødet jeg kjøpte i går. Forbanna hasjiser som får mat kick. De bruker 5000 på hasj i mnd men pokkern heller om de klarer å kjøpe inn mat sjøl.

Når vi flytter i ny leiligheta skal jeg pokkern meg ha kjøleskapet mitt på soverommet.

Lenke til kommentar

Ja skal pikadø meg gjøre det. Det værste av alt er at de jobber mens jeg går på attføring så de har over dobbelt så mye utbetalt som meg.

Snakk om prioritering altså, Prioritere dop fremfor mat.

Får ordne et lite mat lager på rommet mitt. Så får jeg spise meg god og mett før de kommer fra jobb. Så kan de sitte der sulten og jævlig.

 

Jeg var å kjøpte brød klokken 10 i går kveld å de hadde ikke levna litt igjen. Så det ble ikke frokost på meg i dag.

Lenke til kommentar

Aha. Vel, jeg har sett hasjkompiser krabbe rundt på gulvet og plukke opp små "korn" fra gulvteppet, så desperate kan de være for å få seg en liten blås. Ellers sitte og skrape skitne gamle piper for bunnslam, røyke det og skryte over hvor jævlig og hvor stygt og grusomt og sterkt det var. Tullinger.

 

En kar ble sendt ned i minibanken for å ta ut litt penger til å handle mat senere, han tappa like greit hele kontoen og sa ingenting.

Han som eide kortet oppdaget det ikke før han skulle ta toget til jobb et par dager senere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tony: Noe må du gjøre, så lenge du ikke gjør noe så fortsetter de:(

Og si det til de hjelper som oftest ikke for det er ikke noe trussel imot det de gjør.

Så begynn foreks. med og ta hasjen ifra dem...funker ikke det så får du vise dem villdyret i deg:)

 

Bytex: Har de bare røyket da?:p

De gangene jeg har gjort det har vært på syre :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det har hent meg å. Ikke av de jeg bor med men noen jeg kjente før. Han skulle kjøpe en kasse øl med mitt kort men tappet hele kontoen min. Jeg tok med meg noen kompisser å hentet tven og pcen hannes som betaling.

 

Gir aldri koden bort til noen mer.

Han har vært barndoms kompis enda.

 

Bytex: Skal leie i lag med dem. Men får et stort soverom så jeg får gjemme unna noe mat der.

Trasig at det skal være sånn men. Tenkte jeg skulle foreslå for dem at de overfører 2000kr hver til min budsjett konto så står jeg for handling av mat siden de ikke klarer det.

Endret av Big tony
Lenke til kommentar

Jeg blokka ut de kompisene fullstendig..de dreiv og ringte en stund men nå er det heldigvis stopp på det også.

Han ene prøvde seg som dopselger (kokain), kjøpte inn et parti for 50k og det skulle være DRITLETT å selge, ingen problem, han kom til å tjene 5 ganger så mye som innkjøpsprisen, det var jo GENIALT å gjøre.

 

Helt til han fikk besøk av to store pakistanere som ringte på døra, slo ham rett ned med jernstang så han lå og blødde på gulvet, mens de stjal all kokainen. De visste nok at han prøvde å ta inn på markedet deres. Og noen mnd senere ble hele leiligheta hans ribbet for TV og stereoanlegg mens han var borte en helg.

 

Sånne greier vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De kan gjerne gå i protestmasjer for å legalisere dopen sin, men jeg kommer aldri til å støtte dem etter å ha sett hvor mye idiotisk de finner på. Som å tenke "ja, det er sikkert lurt å registrere 10 mobilabonnementer på en kompis"..kult helt til han nekter å betale regningene og sitter med inkassoer opp til halsen som MÅ betales eller tas til rettssak.

 

Jææææævlig morsomt da. En kar hadde med seg søppelsekker med tyvegods han alltid tømte ut over gulvet for å telle opp.

En anna fyr hadde tvangstanker så han måtte stå på kjøkkenet og telle bestikket i skuffene ellers "flippa han".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg hadde bare driti i dem med en gang. Jeg gir opp med en gang og stikker når det gjelder folk som blander seg inn i sånt drit. Jeg vil ikke være en del av løsningen dems når de ender opp med og bli problemet mitt.

 

Og nå skal jeg ut og øvelseskjøre! Se opp fotgjengere og billister!

Endret av Campin Carl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...