Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Unnskyld meg, men det kom fra rett munnen også.Å jasså? Feil tid på måneden å legge seg ut med meg, dude. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 natta folks... Natta. Sov godt og drøm vått Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Siden vi er på side 1337, så er jeg nødt til og nevne verdens beste kjæreste Nora90, og si god natt til alle sammen... skal faktisk på jobb i morgen Vi er på 1338 så at hevn over en i klassen tråden var blitt litt aktiv igjen, den er bare lol.... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 And life returns to normal in FK-ville. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Unnskyld meg, men det kom fra rett munnen også.Å jasså? Feil tid på måneden å legge seg ut med meg, dude. Du pleier å whine over at du har vondt i ditten og datten, eller at du er trøtt. Og at Sameboe har postet på 2 sider med 1337 er ikke noe spess i forhold til deg. Og hva er så spess med denne måneden? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Siden vi er på side 1337, så er jeg nødt til og nevne verdens beste kjæreste Nora90, og si god natt til alle sammen... skal faktisk på jobb i morgen Vi er på 1338 så at hevn over en i klassen tråden var blitt litt aktiv igjen, den er bare lol.... Er den oppe igjen? Vi er venner igjen nå da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi er på 1338 var derfor jeg redigerte innlegget da... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Du pleier å whine over at du har vondt i ditten og datten, eller at du er trøtt. Og at Sameboe har postet på 2 sider med 1337 er ikke noe spess i forhold til deg. Og hva er så spess med denne måneden? Eplefe = Jente (enten hun liker det eller ei) Feil tid på måneden = Vel. Du burde ta den. oO Edit: Var treg og la til quote. x) Endret 31. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Drit i å PRØVE å lage bråk da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du pleier å whine over at du har vondt i ditten og datten, eller at du er trøtt. Og at Sameboe har postet på 2 sider med 1337 er ikke noe spess i forhold til deg. Og hva er så spess med denne måneden? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du pleier å whine over at du har vondt i ditten og datten, eller at du er trøtt. Og at Sameboe har postet på 2 sider med 1337 er ikke noe spess i forhold til deg. Og hva er så spess med denne måneden? Feil tid PÅ måneden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du pleier å whine over at du har vondt i ditten og datten, eller at du er trøtt. Og at Sameboe har postet på 2 sider med 1337 er ikke noe spess i forhold til deg. Og hva er så spess med denne måneden?Du har røykt ting du ikke burde. Dette er faktisk forumkafeen. Og sist jeg sjekket så var å si at du var trøtt (som man ville i en msn-samtale) ikke i mot reglene. Men å påpeke sidetall og sånt fikk man tyn for i SO, og regnes som spam (selv i en spam-tråd som dette). So plz. STFU n /gobck2 dark emo corner. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Eplefe = Jente (enten hun liker det eller ei)Feil tid på måneden = Vel. Du burde ta den. oO Sorry jeg tok ikke den med måneden, noen som kan forklare meg? Og jeg sier ikke nei takk til ett uselt bergen besøk.. Edit: Jeg er ikke ute etter og krangle men jeg syntes det var unødvendig å si det du gjorde der Eplefe. Endret 31. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 "ånei jeg kom ikke på side 1337" uansett så går jeg å legger meg nå. skal bli godt å sove Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som kan forklare meg? Når en okse ser røde ting så blir den sinna. Noe av det samme skjer med jenter. Tok du den NÅ?!?!?!?! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 [img_panning_firetruck.jpg_/img]Det er vel noe litt annet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Siden vi er på side 1337, så er jeg nødt til og nevne verdens beste kjæreste Nora90, og si god natt til alle sammen... skal faktisk på jobb i morgen Vi er på 1338 så at hevn over en i klassen tråden var blitt litt aktiv igjen, den er bare lol.... Er den oppe igjen? Vi er venner igjen nå da. det var den første kongetråden jeg leste på forumet...skikkelig gangster den der hjemmelagde softgunen din Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Juletreet mitt har blåst bort Trøst deg med at du hadde det til etter nyttår. Tror vårt forsvant ut døra 6. juledag eller noe :/ Det har liggi på trappa siden en uke etter jul Nå slapp jeg å rydde det i hvertfall. Ha ha, kom da noe godt ut av det altså ^^ Skjønte jo mer eller mindre at du hadde det ute, eller.. Det kunne vært med deg som med hu gamle dama som sov middag da Tuva kom og rev taket av huset Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sorry jeg tok ikke den med måneden, noen som kan forklare meg?Gikk du glipp av seksualundervisningen i tiende? ...Og nei, jeg er ikke sånn stor og tøff og sitter og truer fra andre siden av landet med å banke deg. Sjiiz, hva er det vi har ord for når det finnes balltre og tog/buss. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som kan forklare meg? Når en okse ser røde ting så blir den sinna. Noe av det samme skjer med jenter. Tok du den NÅ?!?!?!?! Å herregud. Jeg er flau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg