CypheroN Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Og mitt navn er Vladimir Lenin Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 John Kay her. Born to be wild. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ehm ja.. Pac-Man? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 madammen spiller tvers igjennom god så, og har sett en god del av hennes spilling.Men spillet blir ganske annen opplevelse når man er ond. Gled deg sier jeg;) Gjør det allerede Har fiksa klessnor på badet nå så nå ser badet mitt ut som ett burlensk horehus Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeremey DePoyster her :b btw, god morgen DNFK Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da var quadcoren instalert Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er ikke en avatar noe personlig som representerer den du er? Er du en dumle? Jeg er Jack Black. Jaja, seff kom å spis! Nei, det jeg mener er at en avatar represeterer deg, man vet hvem en person er når du ser avataren, på den måten representerer den deg, avataren er deg! Akkurat som Datasmurf er ikke Datasmurf uten den dragen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 morn folkens. lurer på om det ikke er tid for en liten vask av rommet i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Avatar er kjekt, og lett å kjenne igjen når man blar bakover for å finne egne poster f.eks. Kan bare scrolle i full fart og finne avataren sin. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da blir jeg Saxton Hale jeg da Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Avatar er kjekt, og lett å kjenne igjen når man blar bakover for å finne egne poster f.eks. Kan bare scrolle i full fart og finne avataren sin. Indeed. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Mannsgris her. Invader Zim. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Gleder meg til trening i dag. Har vært en smertefull uke med gangsperre å dritt, Nytter visst ikke å begynne rolig så i dag skal jeg tyne meg litt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Såå... Jeg er en kake? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Såå... Jeg er en kake? Ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nå som jeg er hjemme alene og har stua alene, så funker ikke PS3 media server.. streaming.. hadde tenkt til å streame film og blaste musikk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Såå... Jeg er en kake? Ja. Jeg vil jo ikke bli spist. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du kan jo bare legge filmen og musikken over på en minnepenn eller ekstern harddisk. Funker mye bedre enn å streame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg