Datasmurf Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har ingen døgnrytme. At all Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hahaha :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg og han jeg er på LAN hos stod opp halv åtte Han la seg halv-ti, jeg i 12-tiden! Tror aldri jeg har stått opp så tidlig på et lan før. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ein av dei verre dagane. Madammen har fått ein tur ned i sørgedalen, og er relativt apatisk. Eg for min del, prøver å få i meg noko mat, medan 3 ungar har funne helgeformen. Huff... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Wasap papl? Jeg reiser himatt til Dram1 i dag. Skjer der noglet spendende ellers rundt om i landet? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En herlig morgen^^ Sant så sant:D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ein av dei verre dagane. Madammen har fått ein tur ned i sørgedalen, og er relativt apatisk. Eg for min del, prøver å få i meg noko mat, medan 3 ungar har funne helgeformen. Huff... Utenom det med ungene(som vi ikke har fått ennå) så er jeg helt enig med deg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 np: Robbie Williams - You Know Me. <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ingenting som å sove 4 timer for så å bli vekket av en kjempesøt unge (nei, Danielzu, jeg prater _ikke_ om deg), klart, jeg skulle gjerne sovet 4 timer til, men c'est la vie. Jenny er Jenny og jeg vil heller være våken for å leke med henne enn å sove ^^ edit: Lurer på hvor lenge jeg kan ligge her og dra med mens ungen hopper opp og ned ved siden av meg og vil ha meg med ned for å leke Har klart 20 minutter nå, så nå tror jeg det er like før jeg får dask og hu forlater meg til min ensomhet, så da må jeg vel bare forsvinne. Endret 7. november 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da har jeg bestilt Fable 2 Gold Edition og Street Fighter 4 Collectors Edition på cdon Da blirre 360 neste uke! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fable 2 er genialt da, har bestemt meg for og være tvers igjennom sadist Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg skal være badguy til å begynne med jeg og. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 madammen spiller tvers igjennom god så, og har sett en god del av hennes spilling. Men spillet blir ganske annen opplevelse når man er ond. Gled deg sier jeg;) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Klarer bare ikke å være ond jeg. Går greit i et par minutter, så får jeg dårlig samvittighet. Edit: Trodde Bundy hadde kommet tilbake da jeg så avataren til Quakecry. Endret 7. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Haha gjorde dere vell Men jeg likte avataren, så jeg tok den! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Irriterer meg FORTSATT over at det ikke kommer til PC.. jeesh. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Haha gjorde dere vell Men jeg likte avataren, så jeg tok den! Er ikke en avatar noe personlig som representerer den du er? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Haha gjorde dere vell Men jeg likte avataren, så jeg tok den! Er ikke en avatar noe personlig som representerer den du er? Er du en dumle? Jeg er Jack Black. Endret 7. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 og jeg er Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg