Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Laster ned The shawshank redemption, The green mile, Cast away og The thomas crown affair. Hurray for great movies!

Laste ned? :nei:

Kan jo legge til at jeg laster ned lovlig og betaler per nedlasting. Liksom... hva skulle jeg ellers gjort?! :hmm: :!:

^^ Ja si det, men får vel ta deg på ordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Å laste ned filmer jeg ønsker å se, gjør meg ingen ting. Derimot kjøper jeg så og si alle i etterkant, dersom jeg mener de er gode nok så straks jeg får råd til det.

Litt annerledes blir det for tv-serier. Disse sendes på tv og jeg betaler både lisens og kabel, så da har jeg nesten allerede betalt for serien. Det selges jo dvd-opptakere, så det går nesten for det samme mener jeg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Long time no see Fluesopp ^^,

edit: eventuelt jeg som har vært lite aktiv ei stund.

Men som du sier. Filmer skal i samlinga ja. Men etter at jeg begynte med BD, så gikk kjøpshyppigheten drastisk ned. Kan tenkes at pris har noe å si.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wee! Jeg ble tenkt på. :wee:

Blade Runner er jo en strålende film (final cut vel og merke), så hvem som stemte for Life of Brian heller, skjønner jeg meg ikke heeelt på.

Lenke til kommentar
Long time no see Fluesopp ^^,

edit: eventuelt jeg som har vært lite aktiv ei stund.

Men som du sier. Filmer skal i samlinga ja. Men etter at jeg begynte med BD, så gikk kjøpshyppigheten drastisk ned. Kan tenkes at pris har noe å si.

Takk i like måde Egil=)

Er noe med og ha en samling, ligger vel i oss mennesker:P

Men er artig og se den vokser og vokser :love:

Blade Runner er den beste av de tre, mener nå jeg:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Men er artig og se den vokser og vokser :love:

I likhet med visse andre "ting".

@Shikaru: Før du legger deg. Kom til å tenke på den tegninga du skulle tegne til L4r5 for en stund siden med det skipet. Ble du ferdig med den og kunne det eventuelt vært mulig å få sett skissen/ferdig resultatet av den? =)

For noen år siden averterte den lokale videosjappa med "en pose VHS, 50kr". Når man om ikke så alt for lenge vil se det samme med DVD må det vel føles litt kjipt å tenke på alt man har brukt av tid og penger på DVD-samlingen?

Nesten slike salg forekommer nesten allerede, dog med leiefilmer. Personlig angrer jeg på at jeg ikke har benyttet meg av de VHS-salgene tidligere. Selv om både kvalitet og lyd er noe dårligere, er det fremdeles samme filmen som jeg mener er "nesten" like bra enten det er på BD eller VHS.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Apropo søvn, så hadde vært herlig å kunne powernappe. Så hadde jeg sluppet å gå glipp av så mye av dagene når jeg er på slike vakter som dette.

Kan det i teorien, men får aldri til å utføre det.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv pleier jeg å ha film/kosekveld på Torsdager. Aner ikke når det begynte slik, men tror det var sånn første året jeg bodde hjemmefra. Torsdag var festkveld for de fleste andre hybelboere, men så lite gla som jeg er i sånt, ble det heller kjøpt inn en film og noe digg.

Nå har jeg heldigvis roa ned filmkjøpinga av økonomiske grunner, men unner meg gjerne noe ekstra godt på Torsdagene som sagt. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...