Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er selv 17 (blir 18 i morgen (søndag)), og vet ihvertfall at så fort jeg flytter ut skal jeg bli flinkere på å invitere kompiser på middag, selv midt i uken :)
Om dere bor i nærheten eller du ender opp på studentbolig vil jeg sterkt anbefale dette systemet. Har man muligheten er det rett og slett et strålende konsept. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
God kveld i stuen. Noen som vet om en skriver som skriver ut A5 størrelse uten å koste all verdens?

Helst en som støtter Wifi

Kan ikke de aller fleste skrivere bruke A5-ark?

 

Mente selfølgelig A3 ark. Litt seint på kvelden merker jeg:)

Finnes det i det hele tatt skriver som tar A3?

Har masse kule natur bilder på pcen å tenkte å printe de ut å ramme de inn.

Endret av Big tony
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kunne godt ha tenkt meg å ligget i senga med pcn, eventuelt Pondus nå og chilla, men i stedet for ble det jobb. Skal sitte her fram til klokka 07, men det er særdeles rolig ettersom det er cupfinale på Søndag og ålesunderne og moldenserene har reist til Oslo virker det som. =)

Lenke til kommentar

Noen som skal se Christmas Carol på kino? Fikk skikkelig lyst siden filmen er en fantastisk julefilm. :love:

Så forresten Life of Bryan med klassen idag og jeg må si at jeg holdt på å sovne 158 ganger. Kan hende det var fordi det var så ideelt å sove når det var mørkt i rommet, men engelskmennene har til tider sær humor.

Lenke til kommentar
Jeg er selv 17 (blir 18 i morgen (søndag)), og vet ihvertfall at så fort jeg flytter ut skal jeg bli flinkere på å invitere kompiser på middag, selv midt i uken :)
Om dere bor i nærheten eller du ender opp på studentbolig vil jeg sterkt anbefale dette systemet. Har man muligheten er det rett og slett et strålende konsept.

 

Er noe lignende det vi drev med i sommerferien, hvor vi da var hos de som har leilighet, men forskjellig person betalte for maten hver dag :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
...ja. Jeg griner som regel når jeg ser film, jeg. Kanskje fordi jeg bare ser triste filmer.

Har du sett The Elephant Man? Den er veldig, veldig trist på slutten.

 

Noen som skal se Christmas Carol på kino? Fikk skikkelig lyst siden filmen er en fantastisk julefilm. :love:

Så forresten Life of Bryan med klassen idag og jeg må si at jeg holdt på å sovne 158 ganger. Kan hende det var fordi det var så ideelt å sove når det var mørkt i rommet, men engelskmennene har til tider sær humor.

Det er noe galt med det innlegget. Life of Brian er en morsom komedie; A Christmas Carol virker som en drittkjedelig film.

Lenke til kommentar
Noen som skal se Christmas Carol på kino? Fikk skikkelig lyst siden filmen er en fantastisk julefilm. :love:

Så forresten Life of Bryan med klassen idag og jeg må si at jeg holdt på å sovne 158 ganger. Kan hende det var fordi det var så ideelt å sove når det var mørkt i rommet, men engelskmennene har til tider sær humor.

Det er noe galt med det innlegget. Life of Brian er en morsom komedie; A Christmas Carol virker som en drittkjedelig film.

Kan hende at det var settinga som gjorde at jeg ble så trøtt og at det var ingen andre bortsett fra meg som egentlig skjønte humoren, men ikke gadd å le fordi jeg var så trøtt.. Hadde jeg sett den med et par kompiser nå så hadde det vært noe helt annet. Og Christmas Carol ser ELSK ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Noen som skal se Christmas Carol på kino? Fikk skikkelig lyst siden filmen er en fantastisk julefilm. :love:

 

Jeg er også veldig fan av Dickens' klassiske julefortelling og ettersom jeg trolig har sett samtlige versjoner (med Muppetenes som favoritt) skal jeg selvfølgelig få med meg denne også. Pluss at Jim er jo en flott skuespiller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...