Nopros Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvilken sesong av Sopranos er det du skal se CypheroN? Om du skal se Sopranos altså. Har to episoder igjen i Sesong 2 (Jeg begynte litt seinere enn andre.) Da ser du The Sopranos. I siste episode skjer det noe stort! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Se heller The Deer Hunter eller Born on the Fourth of July for vietnamkrigen/psykisk lidelse. Born on the fourth of July satt en stuck i meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da ser du The Sopranos. I siste episode skjer det noe stort! Ja, blir nok det. Får se de to siste i kveld/natt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den Grønne Mil og Bigfish, innrømmer at jeg tuta i de filmene gitt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg gråt faktisk på slutten av Ringenes Herre: Atter En Konge HAHA ! ..neida Jeg ler av det selv jeg Det er faktisk den eneste filmen jeg kan huske å ha grått av. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Born on the fourth of July satt en stuck i meg Cruise er dritbra i den. Og den er tjue år gammel! Cruise forandrer seg ikke i det hele tatt, utseendemessig/personlighet.. Jeg gråt faktisk på slutten av Ringenes Herre: Atter En Konge Fordi den er så treig på slutten? :!: Den Grønne Mil og Bigfish, innrømmer at jeg tuta i de filmene gitt. Schindler's List her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den eneste filmen jeg har grått av er: Felte ikke en tåre da jeg så titanic som mange andre gjorde. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den Grønne Mil er fantastisk! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg gråt faktisk på slutten av Ringenes Herre: Atter En Konge Fordi den er så treig på slutten? :!: Nei, fordi den var både litt trist og litt glad Da Bilbo dro, og Frodo fortalte de andre at han skulle dra og. Spesielt når Frodo snakket til Sam om å fullføre boka. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Så nettopp på Fightclub og Requiem Of A Dream sammen med /b/. Koselig det. Ble banna 2 ganger ifra chatten, men koselig fordet. Endret 6. november 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Uff, jeg må se LOTR trilogien igjen, har ikke sett filmene på 2 år tror jeg. Lest bøkene 3 ganger da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 fargoth:Fondue, øl og gode venner.. Alltid like gøy! Jeg ser den, men noen glass med en god rødvin gjør seg kanskje bedre enn øl når man først har fisket frem gryta? Forøvrig burde man bli flinkere generelt til å invitere på middag midt i uken. Her på studentbygget jeg bor pleier en gjeng av oss å gå sammen om å lage middag. Det skal ikke mer til enn at vi samles rundt et felles måltid før de hyggelige stundene skapes. Så vidt jeg vet var det langt vanligere å gjøre slikt for en generasjon tilbake, og det virker på meg som det er noe de alle fleste kunne tenke seg mer av. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ja, blir nok det. Får se de to siste i kveld/natt.Ah, du har mye morro i vente. Tony Sirico er briljant som Paulie. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Den Grønne Mil og Bigfish, innrømmer at jeg tuta i de filmene gitt. Schindler's List her. ...ja. Jeg griner som regel når jeg ser film, jeg. Kanskje fordi jeg bare ser triste filmer. Endret 6. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 For de som er glad i vin, så er nok det godt. Men for meg som ikke er så glad i vin er øl utmerket. Jeg er i en "kompisgjeng" som var ganske flinke med å gå sammen og lage mat og lignende i sommerferien, men det har daffet litt av etter skolestart da de fleste fortsatt går på skole, og kun et par av oss har flyttet hjemmefra. Jeg er selv 17 (blir 18 i morgen (søndag)), og vet ihvertfall at så fort jeg flytter ut skal jeg bli flinkere på å invitere kompiser på middag, selv midt i uken Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er så glad for at vi i vennegjengen min pleier å lage mat. Mye koseligere å komme på besøk til hverandre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke glem venninnene da, de er glad i mat de også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ja, selv så er jeg ikke treg med å finne fram Hold It om jeg får besøk. Slike ting skal deles! Men seriøst, jeg bor så langt unna venner at jeg sjelden får besøk. Har en kamerat jeg besøker hver uke, og da lager vi et eller annet sammen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Selvfølgelig ikke. De er også viktig Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei fy faen, nå er jeg lei av og sitte oppe. Nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg