Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Born on the fourth of July satt en stuck i meg

Cruise er dritbra i den. Og den er tjue år gammel! Cruise forandrer seg ikke i det hele tatt, utseendemessig/personlighet..

 

Jeg gråt faktisk på slutten av Ringenes Herre: Atter En Konge :dontgetit:

Fordi den er så treig på slutten? :hmm:

 

:!:

 

Den Grønne Mil og Bigfish, innrømmer at jeg tuta i de filmene gitt.

Schindler's List her.

Lenke til kommentar
fargoth:

Fondue, øl og gode venner.. Alltid like gøy! :D

Jeg ser den, men noen glass med en god rødvin gjør seg kanskje bedre enn øl når man først har fisket frem gryta? Forøvrig burde man bli flinkere generelt til å invitere på middag midt i uken. Her på studentbygget jeg bor pleier en gjeng av oss å gå sammen om å lage middag. Det skal ikke mer til enn at vi samles rundt et felles måltid før de hyggelige stundene skapes. Så vidt jeg vet var det langt vanligere å gjøre slikt for en generasjon tilbake, og det virker på meg som det er noe de alle fleste kunne tenke seg mer av.
Lenke til kommentar

For de som er glad i vin, så er nok det godt. Men for meg som ikke er så glad i vin er øl utmerket.

 

Jeg er i en "kompisgjeng" som var ganske flinke med å gå sammen og lage mat og lignende i sommerferien, men det har daffet litt av etter skolestart da de fleste fortsatt går på skole, og kun et par av oss har flyttet hjemmefra.

 

Jeg er selv 17 (blir 18 i morgen (søndag)), og vet ihvertfall at så fort jeg flytter ut skal jeg bli flinkere på å invitere kompiser på middag, selv midt i uken :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...