Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på NM i kaninhopping :D

Kondolerer. Hvor i landet er det egentlig?

Det høres digg ut Hengende Lem. :wee:

Jeg står alltid for stekingen av kjøtt, mens bestekameraten min er en skikkelig røver på saus, så han styrer det. Resten blir ordnet av begge da.

Du får be moren din om å lage hasselbakte poteter. :)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morgendagen blir ganske god her og :D

I anledning bursdagen min (søndag) kommer kjæresten min, søstra mi og kjæresten hennes og spiser middag her. Da blir det Pepperbiff og alt annet ved siden av. Heldigvis har jeg en fantastisk mor som personlig kokk, for jeg kan virkelig ikke lage mat.

Edit: Var ment som svar til Lemon og DemonFudge sine innlegg :)

Ah nice.

Gratulerer med dagen en halvtime på forskudd siden jeg tar kvelden. GRATTIS ! :new_woot:

Lenke til kommentar
Morgendagen blir ganske god her og :D

I anledning bursdagen min (søndag) kommer kjæresten min, søstra mi og kjæresten hennes og spiser middag her. Da blir det Pepperbiff og alt annet ved siden av. Heldigvis har jeg en fantastisk mor som personlig kokk, for jeg kan virkelig ikke lage mat.

Edit: Var ment som svar til Lemon og DemonFudge sine innlegg :)

Aah, så gøy. Kos deg masse!

Lenke til kommentar
fargoth: Go for it. God idé, får lyst å prøve selv.
Det er stress og sølete, og etter ti minutter er alle drittlei av å putte små kjøttbiter på de krøkkete små spydene. En del av meg sier at det er like greit å la det ligge dødt og begravet. Som med det roterende trebrettet og stabelen med gamle Ingrid Espelid Hovig -kokebøker var det en grunn til at det røk ut en gang på slutten av 90-tallet.

Men hva vet vel jeg, nå er det jo slike fancy schmancy elektriske fonduegryter med nonstick-belegg som gjelder. Om det blir det samme uten eimen av rødsprit stiller jeg meg spørrende til.

Lenke til kommentar
Hvilken sesong av Sopranos er det du skal se CypheroN?

Om du skal se Sopranos altså.

Har to episoder igjen i Sesong 2 (Jeg begynte litt seinere enn andre.)

---

We Were Soldiers? Den mener jeg å huske som noe veldig... teite..saker

Se heller The Deer Hunter eller Born on the Fourth of July for vietnamkrigen/psykisk lidelse.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...