Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Luls. Nå jeg skal stenge sjappa?

Neh, ikke enda. Vent til den episke siden er over. :cool:

1337 føles litt 2004. Det er ca like kult som å smile lurt mens man knipser bilde av en orly-buss på ferie i Paris.

 

(...) fondue (...) lenge siden sist.
Ja jøss, det kan du trygt si. Er det virkelig noen som holder på med det enda altså? Kanskje tiden er blitt moden for å hente frem igjen brytebrødet og de der runde roterende brettene med kulelager? icon4.gif
Lenke til kommentar

Er mange år siden jeg har vært borti noe sånt hvertfall. :wee:

Vi har dog ikke ostefondue, men med olje og slikt.

 

Husker de roterende brettene med kulelager da. :p De ble borte så fort jeg flyttet for meg selv gitt.

 

Er jo en del jobb med det, men det er faen meg så koselig. Og jeg tror det er noe jeg vil prøve å gjøre mer av i tiden som kommer. Får lage meg det på TG eller noe.

 

Captn: Tror Fargoth tenker på ostefondue. Og at man dypper brødet i osten.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Noen har linken til det programmet som muter spotify når det er reklame der?

Jeg hadde den oppe, men nå sitter jeg på en annen pc

Denne?

Takker og bukker

 

Hvordan får jeg dette til å fungere? Får bare error. Takker og bukker for svar.

 

Edit: Så nå at den åpnet seg igjennom proxy, så nå fungerer det:)

Endret av Big tony
Lenke til kommentar
Lemon: Blir guttekveld i morgen. Elgbiff, hjemmelaget saus, poteter, rosenkål og øl. Samt litt spilling, prating og musikk da.

 

Lenge siden sist, så det ser jeg virkelig fram til. Pluss at jeg har lyst på øl.

 

Diiiiiigg. Heldiggris. Jeg skal enten på Coen-maraton på kinoen eller innflyttingsfest. ...eller slappe av hjemme. Det frister litt.

Lenke til kommentar
Fargoth... Forklar hva du mener Fondue er :wow:

Så du skrev noe om knekke brød og kulelager bare :p

Jeg sikter til ordbokdefinisjonen på fondue.

 

Det er ikke så mange tiår siden fondue var siste skrik og alle som var noe inviterte på fondue. Tok man en kikk i ukebladene var det den ene artikkelen om fondue etter den andre. Ikke lenge etter skulle jo alle ha seg et fondue-sett. I ettertid er det blitt skrevet mye harselas om nordmenn og fondue-settet og man skal ikke så mange år tilbake før de fleste fortsatt hadde det gamle fondue-sett liggende å støve ned innerst i kjøkkenskapet.

 

Det satt til side så kunne det jo vert koselig å kjøpe seg et nytt fondue-sett å prøvd å få tilbake noe av den gamle kosen, gløden og stemningen som følger med. Men nå som den gang ender det vel innerst i skapet etter en kort rennesanse for så å bli liggende frem til neste gang kjøkkenet skal overhales.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nå skal jeg være en skikkelig tit og spørre etter hjelp her inne, i tilfelle ingen ser tråden min i "datamaskinen fungerer ikke-seksjonen"

 

I en periode nå har jeg fått konstante advarsrler fra ad-aware om at filen "vis16.dll" har utgjort en trussel, og at den bør fjernes. Jeg har alltid lagt den i "quarentine", eller bare valgt "remove", men den kom altså igjen, og igjen. I dag ble jeg lei og søkte opp filen manuelt og slettet den, skulle jeg nok ikke gjort...

 

Nå fungerer hverken Spotify, google chrome, firefox, MSN eller noen andre programmer slik de skal, akkurat som om de har mistet muligheten til å mellomlagre, eller en viktig config-fil.

 

Jeg har forsøkt å gjenopprette systemet til et tidligere tidspunkt, men uten hell. Papirkurven har jeg selvsagt tømt, så ikke kan jeg gjenopprette filen heller!

 

Har noen noen tips til hvordan jeg skal fikse dette? Har tenkt på å laste ned filen igjen og forsøke å legge den tilbake i mappen sin, men folk på nettet hevder at dette er er virus, så jeg er litt usikker...

 

Kan det være at jeg har slettet noe i samme slengen, eller er dette faktisk en viktig fil i systemet mitt? Jeg kjører Windows XP med nyeste SP.

 

Takker for svar

 

... hvis ikke blir det formatering neste!

Lenke til kommentar
Fargoth... Forklar hva du mener Fondue er :wow:

Så du skrev noe om knekke brød og kulelager bare :p

Jeg sikter til ordbokdefinisjonen på fondue.

 

Det er ikke så mange tiår siden fondue var siste skrik og alle skulle som var noe inviterte på fondue. Ikke lenge etter skulle jo alle ha seg et fondue-sett. I ettertid er det blitt skrevet mye harselas om nordmenn og fondue-settet og man skal ikke så mange år tilbake før de fleste fortsatt hadde det gamle fondue-sett liggende å støve ned innerst i kjøkkenskapet.

 

Det satt til side så kunne det jo vert koselig å kjøpe seg et nytt fondue-sett å prøvd å få tilbake noe av den gamle kosen, gløden og stemningen som følger med. Men nå som den gang ender det vel innerst i skapet etter en kort rennesanse for så å bli liggende frem til neste gang kjøkkenet skal overhales.

 

 

Ja, vettafan hva som var populært for ti år siden. Var lissom bare guttungen på den tiden, meen fondue er jo en topper den dag i dag. Veldig sosial mat, og ikke minst enkelt. Pleier bare kjøpe inn hvitløsbørd, litt forskjellige dipper, olje i gryta og fyrer på, har litt sjampingjong(<- ikke mobb..) nederst i gryta for de som liker. Så kutter jeg opp en hævv med kylling biter som folk kan spidde med fondue forken og putte i gryta. Kanskje litt mais etc ved siden og maten er servert. SOm sagt veldig sosial og ikke minst deilig mat :) Og noen av de få tingene jeg klarer og lage av mat xD

Lenke til kommentar

Morgendagen blir ganske god her og :D

 

I anledning bursdagen min (søndag) kommer kjæresten min, søstra mi og kjæresten hennes og spiser middag her. Da blir det Pepperbiff og alt annet ved siden av. Heldigvis har jeg en fantastisk mor som personlig kokk, for jeg kan virkelig ikke lage mat.

 

Edit: Var ment som svar til Lemon og DemonFudge sine innlegg :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...