Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stiller meg tvilende til det såkalte hysteriet og effekten det har hatt på prosessen. Jeg husker det bare som litt att og fram før det til slutt endte med permban. På generelt grunnlag tviler jeg på at det har forekommet en slik svikt i rutinene noen gang, det ville i så fall vert ganske alvorlig. At det kan ha vert tvil i forhold til grunnlaget for permban ser jeg ikke bort i fra, men at press utenifra har hatt noe å si og at det ble tuklet med postcount fra høyere hold har jeg svært liten tro på.

Det ble definitivt tuklet med postcount. Det er det ingen tvil om.

 

For øvrig: Lene Aleksandra på Beat for Beat nuh. Hun kan virkelig ikke synge.

Lenke til kommentar

Har ikke logget meg innpå messengeren på noen dager. Men når jeg merka at jeg måtte oppdatere fra 8.5 til (hva faen det er nå) ble jeg skikkelig forbanna. Ikke nok med at jeg fikk tilbake reklamen igjen, men driten tok jo skikkelig stor plass. Ikke vil den legge seg ned i hjørne slik som før. Den ville ikke fjerne seg. Når er den msn boikott her i gården :/

Lenke til kommentar

Young man, there's no need to feel down, i said young man, pick yourself of the ground, i said young man. Cause you're in a new town, there's no need to be un-happy. Youngman, theres a place you can go, i said youngman, when you're short on your dough.

You can stay there, and I'm sure you will find

Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y-M-C-A.

 

Nanannananananna ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...