Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Han ble permbanna, men sluppet inn igjen flere ganger. De resatte postcounten (og tror ikke den gikk opp overhodet), og da ble han veldig lei seg.De har tydeligvis gjort om på det i ettertid. Det var litt synd at han forlot forumet, han hadde jo så pen avatar. Mange rykter om at Bundy har ny profil, samme med Skarstad Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Natrich: Ifølge MSg er du på kampen vi ser på på TV. Fact or fiction? Fiction, skulle egentlig, men ble ikke noe av. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mange rykter om at Bundy har ny profil, samme med Skarstad Nåja, vi vet vel hvem Skarstad er. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mange rykter om at Bundy har ny profil, samme med Skarstad Nåja, vi vet vel hvem Skarstad er. Det britiske ansiktet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det britiske ansiktet? Scoar. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg stiller meg tvilende til det såkalte hysteriet og effekten det har hatt på prosessen. Jeg husker det bare som litt att og fram før det til slutt endte med permban. På generelt grunnlag tviler jeg på at det har forekommet en slik svikt i rutinene noen gang, det ville i så fall vert ganske alvorlig. At det kan ha vert tvil i forhold til grunnlaget for permban ser jeg ikke bort i fra, men at press utenifra har hatt noe å si og at det ble tuklet med postcount fra høyere hold har jeg svært liten tro på. Det ble definitivt tuklet med postcount. Det er det ingen tvil om. For øvrig: Lene Aleksandra på Beat for Beat nuh. Hun kan virkelig ikke synge. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har ikke logget meg innpå messengeren på noen dager. Men når jeg merka at jeg måtte oppdatere fra 8.5 til (hva faen det er nå) ble jeg skikkelig forbanna. Ikke nok med at jeg fikk tilbake reklamen igjen, men driten tok jo skikkelig stor plass. Ikke vil den legge seg ned i hjørne slik som før. Den ville ikke fjerne seg. Når er den msn boikott her i gården :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mange rykter om at Bundy har ny profil, samme med Skarstad Hvis han har ny profil uten at vi legger særlig merke til de faktene som gjorde at han gjentatte ganger ble bannet så ser jeg ikke problemet. Da har jo ønsket effekt blitt oppnådd. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pff bænning er en tvangstanke.... skjer så altfor ofte for min del Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Young man, there's no need to feel down, i said young man, pick yourself of the ground, i said young man. Cause you're in a new town, there's no need to be un-happy. Youngman, theres a place you can go, i said youngman, when you're short on your dough. You can stay there, and I'm sure you will find Many ways to have a good time. It's fun to stay at the Y-M-C-A. Nanannananananna Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Eller i deres tilfelle: Den lokale homseklubben Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sangen er fengende dog^^ Vet de er homse Men sangen ekke så ille etter min mening, ganske fengende og litt "catchy" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jah, de lagde flotte poplåter. Boney M var alltid hit på fjortisdiskoene våre på starten av 90-tallet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 hardkokt egg med kaviar og castlevania på Snes Life is guuuud Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 hardkokt egg med kaviar og castlevania på Snes Life is guuuud Det hørtes neimen ikke dumt ut. Kanskje jeg skulle mekka det til buss turen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Castlevania: Symphony of the Night er uendelig kulere enn SNES-versjonene. Er et Playstation 1-spill som er tilgjengelig på Xbox Live Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Topp 1 liste over things to do på en fredagskveld: 1. Lukte etter, lete etter og vaske kattebasj. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg prøver å spille Dragon Age og se på X Factor samtidig som jeg sjekker forumet.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ny aoe match nå Har spillt en på 3 timer nå nettopp "/ Straks 13370 jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg