kris98 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ba-dum-tisch this is better *bookmark* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Imma filled with boredom. Forslag til hva jeg kan ta meg til? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Imma filled with boredom. Forslag til hva jeg kan ta meg til? Komme hit og spille CoD 4 med meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Runke. Have you just discovered it? ;D;D;D;D;D Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Så han skal "komme" hos deg ? Også spille COD? Ja, funker fett det også : ) CypheroN: Japp, mora di viste meg det igår! Endret 6. november 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da var jeg stukket. Det gikk bedre enn forventet. Har i utgangspunktet nåleskrekk men med en hyggelig og grei lege gikk det relativt greit. Ble ikke svimmel en gang. Det pleier jeg. Nå må jeg bare sitte her og vente i 20 minutter før jeg får lov å gå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Da var jeg stukket. Det gikk bedre enn forventet. Har i utgangspunktet nåleskrekk men med en hyggelig og grei lege gikk det relativt greit. Ble ikke svimmel en gang. Det pleier jeg. Nå må jeg bare sitte her og vente i 20 minutter før jeg får lov å gå. Så bra! EDIT: Quakecry, er mye bedre å spille sammen enn over nettet! Endret 6. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Runke. Av en eller annen grunn får jeg en litt ubehagelig følelse når gutter foreslår at jeg skal ta på meg selv. Komme hit og spille CoD 4 med meg Men CoD 4 suger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 CypheroN: Japp, mora di viste meg det igår! Morra mi er død. Nei, hun er ikke det, men pass på hva du sier. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men CoD 4 suger Du suger! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 trudde det holdt med 10 min å vente jeg Lars. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Var ikke det mora di sa igår (A) Men skal passe på hva jeg sier ja! Men CoD 4 suger Du suger! Det gjør han vell bra også Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) trudde det holdt med 10 min å vente jeg Lars. Nei, man skal egentlig vente i 30 minutter, ett anafylaktisk anfall kommer, hvis det kommer, som regel innen 30 min når du har tatt vaksine. Men dette er veldig sjeldent igrunn, en lege opplever det kanskje en gang i karrieren. Ett anafylaktisk anfall er en reaksjon på vaksinen, blodårene utivider seg veldig og blodtrykket faller. Man kan/får da hjerteinfarkt, som kan føre til død. Hvis dette skjer så skal man sette en adrenalin sprøyte A.S.A.P Endret 6. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 trudde det holdt med 10 min å vente jeg Lars. Legen sa 20. Og jeg fikk ikke en gang gå ned i butikken i underetasjen. Og jeg som har så lyst på julebrus Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) trudde det holdt med 10 min å vente jeg Lars. Legen sa 20. Og jeg fikk ikke en gang gå ned i butikken i underetasjen. Og jeg som har så lyst på julebrus Skjønner hvorfor nå håper jeg? Endret 6. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Julebrus ja Vi har julebrus på butiken, både glass og flaske. Den røde typen! Har ikke kjøpt en ennå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men CoD 4 suger Du suger! \o/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Han på skiftet før meg på jobb måtte dra hjem noen time etter å ha tatt vaksina, han fikk skikkelig feber og orket ikke være der ut hele skiftet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Han på skiftet før meg på jobb måtte dra hjem noen time etter å ha tatt vaksina, han fikk skikkelig feber og orket ikke være der ut hele skiftet. Mange på skolen også. Nesten 90% av de som har tatt den, drar hjem fordi de ikke føler seg bra, samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg