Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kan få mine foreldre til å sende uten kostnad for meg Blablabla Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har som sagt før her. Den dagen det skjer noe interessant her, at det ikke bare er det samme gamle hele tiden! Ja da går jeg inn i jehovas vitner. Har sagt et mange ganger før, og sier det igjen ; ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har som sagt før her. Den dagen det skjer noe interessant her, at det ikke bare er det samme gamle hele tiden! Ja da går jeg inn i jehovas vitner. Har sagt et mange ganger før, og sier det igjen ; ) Den dagen du slutter å skrive det der, så går jeg inn i Jehovas vitner. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ighlite=jehovas Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hehe Vell da skal jeg slutte, så du må gå inn i jehovas vitner "Sjekke postcounten min 1111 " Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har som sagt før her. Den dagen det skjer noe interessant her, at det ikke bare er det samme gamle hele tiden! Ja da går jeg inn i jehovas vitner. Har sagt et mange ganger før, og sier det igjen ; ) Du sier jo for pokker bare det der hele tiden. Det er ingen som tvinger deg til å lese her. Det er faktisk en del spennende diskusjoner med jevne mellomrom (var i alle fall mange før i tida), men det er mye piss mellom godbitene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hehe Vell da skal jeg slutte, så du må gå inn i jehovas vitner "Sjekke postcounten min 1111 " Gratulerer med femten innlegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hehe Vell da skal jeg slutte, så du må gå inn i jehovas vitner Da kommer jeg med noe interessant i denne tråden, slik at du må gå inn i Jehovas vitner. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lol Nei, var bare at 1111 er litt spesielt, vil aldri komme til den igjen. Hvis jeg ikke mekker en ny profil! Men egentlig bryr ingen seg ..... /Cut - Cut mode Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du kommer aldri til 1023 heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lol Nei, var bare at 1111 er litt spesielt, vil aldri komme til den igjen. Hvis jeg ikke mekker en ny profil! Men egentlig bryr ingen seg ..... /Cut - Cut mode Eller hvis du heter Bundy. Han fikk postcounten resatt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Eller hvis du heter Bundy. Han fikk postcounten resatt Haha, seriøst? Hvordan klarte han det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Resetta postcounten haha Hvordan gikk det til ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har som sagt før her. Den dagen det skjer noe interessant her, at det ikke bare er det samme gamle hele tiden! Ja da går jeg inn i jehovas vitner. Har sagt et mange ganger før, og sier det igjen ; ) Hvorfor gidder du å henge her hele tiden hvis alt er så uinteressant da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fordi at jeg liker uinteressante ting, også har ikke jeg noe bedre å gjøre uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Så noen sider tilbake at dere skulle lage en religion dedikert til DNFK? Isåfall: Jarmo er gud. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fordi at jeg liker uinteressante ting,Jeg ser ikke logikken din. Hvis du liker det så er det per definisjon ikke uinterresant. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg har som sagt før her. Den dagen det skjer noe interessant her, at det ikke bare er det samme gamle hele tiden! Ja da går jeg inn i jehovas vitner. Har sagt et mange ganger før, og sier det igjen ; ) Du har ikke tenkt på at det kanskje er DU som forpester miljøet og gjør oss slitne og kjipe her inne? Du gjør oss til zombier eller noe, liksom? HÆ?? Endret 6. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Endelig tilbake med skikkelig avatar.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Well, well, well. If it isn't Mr. Wiciwato with a new comic. Endret 6. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg mener fortatt at b|real hadde et poeng i forhold til det å få i gang en eller annen aktivitet her inne. Synd at eventyrbiten ble betraktet som en spøk fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg