Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis dere var i i utlandet (Korea), hva hadde dere savnet mest (av småting som snop f.eks)? Nord-Korea: Frihet Sør-Korea: Smash Takk for tipset. Jeg har allerede tenkt å sende lakris og melkesjokolade, det vet jeg at hun savner. Da blir det smash også. Hvis dere var i i utlandet (Korea), hva hadde dere savnet mest (av småting som snop f.eks)? Urge Blir litt for stort, pluss jeg tror ikke hun er serlig glad i det. Tenkte ikke å sende kjempestor pakke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Aww, fikk lyst på pizza. Kan faktisk få tak i og, men det blir ikke på helt lovelig vis^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pizza er fredag, fredag er ikke fredag uten pizza.Da jeg var liten så spiste vi alltid grøt til middag på fredag. Fremdeles nå, 15+ år senere så forbinder jeg grøt med fredager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da så. Visste ikke at du skulle sende en pakke til "hun" i Korea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da så. Visste ikke at du skulle sende en pakke til "hun" i Korea. Har det noe å si hvilket kjønn det er? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pizza er fredag, fredag er ikke fredag uten pizza.Da jeg var liten så spiste vi alltid grøt til middag på fredag. Fremdeles nå, 15+ år senere så forbinder jeg grøt med fredager. Kost det og. Vi sitter som regel i peisestua med pizza, fredagen sin det! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da jeg var liten så spiste vi alltid grøt til middag på fredag. Fremdeles nå, 15+ år senere så forbinder jeg grøt med fredager. Grøt ja, det har jeg ikke spist på en stund. Selv hadde jeg grøt på søndager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da så. Visste ikke at du skulle sende en pakke til "hun" i Korea. Har det noe å si hvilket kjønn det er? Nei, er ikke det jeg mener. Visste ikke at du skulle sende en pakke til Korea, for da er det latterlig å sende brus. Bare stusset litt over at du nevner "hun" i et senere innlegg, uten å ha sagt det i det opprinnelige innlegget. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei. Eg sliter litt no, og har tidspress... skal laga ein CD på ca 20 min til eit moteshow som skal spilles mens modellane går på catwalken. Trenger tips til sanger! Skal ikkje vera for hardt, men ikkje for "homo" heller (Var beskjeden eg fikk). Any1? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke sovn med pizza i ovnen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha den var snasen! jeg savner gjeitost Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Det ser ut som en Grandiosa Pepperoni, og da syns jeg egentlig du gjorde deg selv en tjeneste. also: Yay, Richard Dawkins! Endret 6. november 2009 av Daniel Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke sovn med pizza i ovnen. -snip- Smakte godt tenker jeg? Hei. Eg sliter litt no, og har tidspress... skal laga ein CD på ca 20 min til eit moteshow som skal spilles mens modellane går på catwalken. Trenger tips til sanger! Skal ikkje vera for hardt, men ikkje for "homo" heller (Var beskjeden eg fikk). Any1? Jeg har lurt en stund: Hvordan definerer du en sang som "homo"? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 mest sannsynlig mener han sanger som kan bli sett på som jentete eller femi. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Spørs vel hvem som ser det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha den var snasen! jeg savner gjeitost Hvor er du i verden, som ikke har tilgang til geitost? Mamma og steppappa og lillesøster på besøk. Pizza i kveld. Type verdens desidert beste pizza: tomatsaus (d'oh) masse ost marinert kylling fetaost oliven pesto rødløk Epic win Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pass på å ikke sovn av da! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kan ikke si at jeg har funni gjeitost her i danmark det suger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pass på å ikke sovn av da! Mamma passer på Shikaru: Send meg penger, så kan jeg sende deg ost i posten. Ingen friskhets- eller smaksgaranti, dog. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kan få mine foreldre til å sende uten kostnad for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg