Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=594371 Noen som aldri gir seg nei Liten tvil om at hu gamla der ikke burde ha førerkort. edit: Haha, jeg ble nettopp beskyldt for å være homo fordi jeg ikke synes damer har noe i krig å gjøre. "DU VIL HELLER AT MENN OFRER SEG ENN KVINNER! HOMO!!" Endret 6. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 dårlig komposisjon, farger og skriftplassering. asdgfh ene lærern min har ødelagt meg helt! er alt jeg ser nå om dagen forsåvidt ganske morsomt stripe da Jeg kjenner meg igjen. Jeg har akkuratt samme greiene på spill, så nå synes jeg magien med spill er helt ødelagt siden jeg vet hvordan jeg kan åpne filene og sjekke innholdet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 logisk Ikke sant. Jzez altså. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 care? minner veldig om en som kom inn her etter å ha sølt cola på maskina si han tok å helte salo over den så la den i vann ( ned i vann i vasken) uten å slå den av. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=594371 Noen som aldri gir seg nei Lykke til med oppkjøringen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hadde vært komisk om hun i mårra hadde død i trafikkulykke under oppkjøringen. no offence Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 No offense? Det hadde vært skitmoro Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=594371 Noen som aldri gir seg nei Lykke til med oppkjøringen. kan jo godt hende hun er insane bak rattet da :O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=594371 Noen som aldri gir seg nei Liten tvil om at hu gamla der ikke burde ha førerkort. edit: Haha, jeg ble nettopp beskyldt for å være homo fordi jeg ikke synes damer har noe i krig å gjøre. "DU VIL HELLER AT MENN OFRER SEG ENN KVINNER! HOMO!!" Homo faktisk :!: ville heller sagt "din egoistiske gåsero... som vil ha alle damene for deg selv" L4r5: Der var pedobear ja Endret 6. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da er man i Trondhjem med 54 kr og venter på videre skyss. Disse 54 kr skal holde til neste lørdag, oh joy. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Homo faktisk :!: ville heller sagt "din egoistiske gåsero... som vil ha alle damene for deg selv" Det ville faktisk vært mer logisk enn homo i det minste No offense? Det hadde vært skitmoro Fyfaen som jeg hadde humra om noe slikt hadde skjedd Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Endelig helg! Nå skal jeg spille playstation, se film, drikke cider og sove. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 I morgen blir koslig, skal stå opp klokken 7, på med morgenkopen og labbe opp til røykeskuret, der jeg skal kose meg med pipe og det nyeste Vi Menn bladet. Etter dette skal jeg lage noen sånne biff karbonader og pommes frites, mens jeg koser meg med en av Monty Python filmene^^ Er The meaning of life å anbefale? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg skal kose med med nakenhopping og veggklasking med snurrebassen men Aleks sin helg hørtes ihvertfall koselig ut:D Endret 6. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er The meaning of life å anbefale? Alt av Python er å anbefale Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 holy grale er bedre ^^ og hvordan skal du leve på 54 kr smurf? O_o til neste lørdag? dvs om en uke? planlegge økonomi gutt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Smurfen: Da er knekkebrød og dressing tingen.......... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Blir dere med på og starte en uoffisiell religon? "Church of DNFK". Hvem som skal være øverste ledere osv må såklart diskuteres! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Blir dere med på og starte en uoffisiell religon? "Church of DNFK". Hvem som skal være øverste ledere osv må såklart diskuteres! Lars. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg