Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er så kjedelige. her er over 13000 sider med hva vi har gjort hver eneste fokkings dag. Trenger faen ikke skrive dagbok :p Når enn har DNFK^^

 

i dag sto jeg opp, så ringte det på døra, men jeg kunne ikke bli med ut å jogge fordi jeg ikke er helt frisk enda.

så satt jeg forran pcen litt, før jeg dusja og glemte å spise frokost før jeg omsider gikk til skolen.

 

så var jeg på skolen til lunsj, dro hjem og åt, og kom tilbake på skolen.

hittil har jeg bare tegna i dag, og forventer at det er det jeg kommer til å gjøre til jeg skal hjem fra skolen etterpå i dag.

To be continued.

Lenke til kommentar

I dag våknet jeg av at min kjære kysset meg på halsen. Lå deretter i ca 30 minutter og koste med hverandre, før jeg kastet meg i dusjen. Så lagde jeg meg en skive brød med ost og salami, for så å ta på meg sko og gå ut til bussen.

Fyrte så opp en sigarett og tenkte over hvor lenge jeg har røyket og fant ut at jeg burde begynne å gi slipp på den gode følelsen jeg får av den kreftfremkallende nikotinpinnen.

 

Kom meg på jobb, logget på pcen, styrte rett inn i Dnfk og sjekket mail og andre ting som Facebook. Har ryddet litt, fikset noen pcer og gjort i stand et datarom til eksamen på mandag.

Nå er det snart dags for å møte damen i byen, kjøpe mat og slikt og deretter stikke hjem for en koselig helg.

Lenke til kommentar

I dag våknet jeg av at mamma ropte hallo. Det var litt uvanlig, siden jeg bor for meg selv. Men hun har nøkkel, og jeg visste i grunn at hun skulle komme.

Jeg hoppa i dusjen, lekte med lillesøster, spiste frokost og traska opp på gløshaugen. Skrev noen avsnitt fysikk-rapport og gikk hjem.

 

Nå hører jeg på www.shutupwomangetonmyhorse.com.

Lenke til kommentar
Nå hører jeg på www.shutupwomangetonmyhorse.com.

Highfive!

 

I dag våknet jeg av at min kjære kysset meg på halsen. Lå deretter i ca 30 minutter og koste med hverandre, før jeg kastet meg i dusjen.

Hørtes ut som en hyggelig måte å våkne på. Jeg våknet av at Duke Nukem brølte "Dont worry girls, there's plenty of Duke to go around!"

(edit: nei, det er ikke så koselig som det høres ut.)

 

Duke <3

DukeNukem.jpg

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...