tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha, kjenner til den.Etter restart av maskinen: "Kan du logge inn?" "Hæ? Igjen? Herregud.." Jeg ler inni meg hver gang Ikke nok med det. "alle nettverksstasjonene mine er borte, hvor er de?" "Ok, for å fikse problemet, kan du bare logge av og på?" "Logge av? Vil det si å starte hele PCen på nytt?" "nei, bare logge av. start - avslutt - logg av" "Nei, det vil ikke jeg, har for mange programmer oppe" "ok..." Da trekker du pusten dypt inn og teller til ti, når du egentlig vil si MEN FAEN DA?! SKAL DU IKKE HA FIKSA DEN JÆVLA MASKINEN DIN?! haha, kjenner til den.Etter restart av maskinen: "Kan du logge inn?" "Hæ? Igjen? Herregud.." Jeg ler inni meg hver gang "Er det bare jeg som kan se dokumentene mine om jeg lagrer de på fellesområde for elever?" - Lærer på Kirkeparken =) Hahah, ja, vi har mange dumme lærere her på skolen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Da var man ferdig på skolen. Får vel ta å dra på butikken først, trenger litt på turen. Ikke nok med det."alle nettverksstasjonene mine er borte, hvor er de?" "Ok, for å fikse problemet, kan du bare logge av og på?" "Logge av? Vil det si å starte hele PCen på nytt?" "nei, bare logge av. start - avslutt - logg av" "Nei, det vil ikke jeg, har for mange programmer oppe" "ok..." Gøy dag på jobben? Endret 6. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Vet du ka alså det er deilig og ha kaffe/brus pause ofte. Endret 6. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da var man ferdig på skolen. Får vel ta å dra på butikken først, trenger litt på turen. Ikke nok med det."alle nettverksstasjonene mine er borte, hvor er de?" "Ok, for å fikse problemet, kan du bare logge av og på?" "Logge av? Vil det si å starte hele PCen på nytt?" "nei, bare logge av. start - avslutt - logg av" "Nei, det vil ikke jeg, har for mange programmer oppe" "ok..." Gøy dag på jobben? Nei, har sånne inn hele tiden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vet du ka alså det er deilig og ha kaffe/brus pause ofte. Bedre å jobbe hardt en stund for så og ta en lengre pause. Da føles det ut som om du har gjort noe nyttig for en gangs skyld. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vet du ka alså det er deilig og ha kaffe/brus pause ofte. Bedre å jobbe hardt en stund for så og ta en lengre pause. Da føles det ut som om du har gjort noe nyttig for en gangs skyld. veldig sant. føler at jeg bare later meg på jobben. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Nei, har sånne inn hele tiden. Dette skulle vært lovlig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 dårlig komposisjon, farger og skriftplassering. asdgfh ene lærern min har ødelagt meg helt! er alt jeg ser nå om dagen forsåvidt ganske morsomt stripe da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 care? minner veldig om en som kom inn her etter å ha sølt cola på maskina si han tok å helte salo over den så la den i vann ( ned i vann i vasken) uten å slå den av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det var heldigvis på den interne MSN-løsningen vår, så heldigvis slapp jeg å avsløre mitt humør over telefonen. dårlig komposisjon, farger og skriftplassering. asdgfh ene lærern min har ødelagt meg helt! er alt jeg ser nå om dagen forsåvidt ganske morsomt stripe da Den stripa er ifra 2003 da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det har jeg allerede gjort, men.. du vet.. Lars er Lars.. Bergen, brb. Nei det har du ikke gjort. Jeg fikk ikke nummeret ditt. Deriomot så har jeg et nummer som er lagret som "adrian" og har svart der. Håper bare det er riktig nummer. Hvis ikke så har du et problem. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei folkens! Idag har jeg vært hos bestemor og pratet + støvsuget så kom fattern og ga hu middag. Er jeg ikke flink? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei folkens!Idag har jeg vært hos bestemor og pratet + støvsuget så kom fattern og ga hu middag. Er jeg ikke flink? Jo. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det skulle vel strengt tatt bare mangle, ColdIce. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det skulle vel strengt tatt bare mangle, ColdIce. Ja, men jeg bor da i Asker og hun i Oslo. Lang reisevei for ingen ting. Stakk innom fordi jeg skulle til fattern Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joakim, blir det konsert på deg på onsdag? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Usikker. Må se an. Rar det isåfall på sparket. Stikker snart til Hamar nå, og der flyr nok både en del energi og penger. Skal på jobb på torsdag også. Men, vi får se. Do want! Endret 6. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du må! Jeg tvinger deg! Godband som spiller, og Mats er også med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det har jeg allerede gjort, men.. du vet.. Lars er Lars.. Bergen, brb. Nei det har du ikke gjort. Jeg fikk ikke nummeret ditt. Deriomot så har jeg et nummer som er lagret som "adrian" og har svart der. Håper bare det er riktig nummer. Hvis ikke så har du et problem. Du har pm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du har pm Fikk svar av wheelman nå uansett så jeg hadde tiktig nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg