Demonfudge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Se filmen hos Youtube Faen meg artige de karene der. Er de fra Little Britain. Sitter på kafé igjen jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du er mye på café, ehh? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Demonfudge er kaféhora vår.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sitter på kafé igjen jeg. Er du typ hardcore stamgjest? De vet hva du skal ha før du har stompen innafor døra osv.? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Er jo en som må representere diskusjon.no på kafé også. Neida, er nettet hjemme som er så dårlig, så jeg må finne et sted med bedre nett når det er behov for det. Luedotten: Behøver egentlig ikke si hva jeg vil ha nei, de kommer bare med dobbel espresso og et glass vann med lime. Endret 6. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Brus med Pæresmak og Vafler. og god musikk. Jammen så godt jeg har det på kontoret mitt, gitt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Luedotten: Behøver egentlig ikke si hva jeg vil ha nei, de kommer bare med dobbel espresso og et glass vann med lime. Det liker jeg. Jeg vil ha kunder som deg den dagen jeg skal jobbe på kafé. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er det planen din framover? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 På ingen som helst måte. Jeg har jobb, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er egentlig deilig å kunne dra innom feks. en kafé og de vet med en gang hva du skal ha. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er egentlig deilig å kunne dra innom feks. en kafé og de vet med en gang hva du skal ha. Det burde vært sånn på burgersjappa hjemme i Narvik, men der jobber det nesten bare inkompetente løker. Unntatt sjefen og kona, de har peiling. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Argh. "Ok, for å fikse problemet, kan du bare logge av og på?" "Logge av? Vil det si å starte hele PCen på nytt?" -.- Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) @ TøseGuri: Ja, det er det! Her har de også brød med aioli, og det er greit at man kan bestille en liten forrett og ikke måtte bestille en hel jævla middag igrunn. Eneste som er minuset på denne kaféen er at det veldig ofte er fjortiser her. Og servitørene er litt treige, alt ettersom hver som er på jobb. Skulle nesten hatt min egen spalte i en eller annen avis der jeg kunne skrive om forskjellige kaféer. Endret 6. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha, kjenner til den. Etter restart av maskinen: "Kan du logge inn?" "Hæ? Igjen? Herregud.." Jeg ler inni meg hver gang Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 DemonFudge: Hadde vært morsomt det, da. Er jo bare å søke / prøve seg. Verste du kan få er et nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 DemonFudge: Hadde vært morsomt det, da. Er jo bare å søke / prøve seg. Verste du kan få er et nei. Supertriks: Start en blogg om det. Når du har en del blogginnlegg, spør en avis om de vil ha det i en spalte. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da må jeg kalle meg noe "kult", sånn som de i Dagbladet/VG gjør. Hmm, får sjekke det ut. "Mye mørt kjøtt her og alt ser fint ut. Men nok om servitørene, maten er også bra!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha, kjenner til den.Etter restart av maskinen: "Kan du logge inn?" "Hæ? Igjen? Herregud.." Jeg ler inni meg hver gang Ikke nok med det. "alle nettverksstasjonene mine er borte, hvor er de?" "Ok, for å fikse problemet, kan du bare logge av og på?" "Logge av? Vil det si å starte hele PCen på nytt?" "nei, bare logge av. start - avslutt - logg av" "Nei, det vil ikke jeg, har for mange programmer oppe" "ok..." Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha, kjenner til den.Etter restart av maskinen: "Kan du logge inn?" "Hæ? Igjen? Herregud.." Jeg ler inni meg hver gang "Er det bare jeg som kan se dokumentene mine om jeg lagrer de på fellesområde for elever?" - Lærer på Kirkeparken =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg