Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nom, nom, mus Noen har, noen har ikke. Vær kommunist, del med folket! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bladerunner eller O brother where are thou? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Check it out Wiciwato Pent! Neeeei, jeg har syndet! Endret 6. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 O brother where are thou? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 MAKAN TIL NAZIER! Faen heller, NSB har begynt å ta betalt (65 kroner!!) for internett på toget. WTF?! Logikk much? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Det har vel strengt tatt alltid kostet penger. I utgangspunktet. Endret 6. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda. Jävlig dårlig gjort, da. Jeg forventer at offenlig internett skal være tilnærmet gratis. Jeg har også et stort ønske om at de fleste non-work-related nettverk skal være åpne. Det vil vel heller aldri skje .__. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda, men det tar nok litt tid før vi er der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda. Jävlig dårlig gjort, da. Jeg forventer at offenlig internett skal være tilnærmet gratis. Hvordan i all verden kan du forvente det? Internett er da ikke gratis for hvem det nå måtte være som tilbyr det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda. Jävlig dårlig gjort, da. Jeg forventer at offenlig internett skal være tilnærmet gratis. Jeg har også et stort ønske om at de fleste non-work-related nettverk skal være åpne. Det vil vel heller aldri skje .__. Du som er så nørd har ikke mobilt bredbånd ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Joda. Jävlig dårlig gjort, da. Jeg forventer at offenlig internett skal være tilnærmet gratis. Jeg har også et stort ønske om at de fleste non-work-related nettverk skal være åpne. Det vil vel heller aldri skje .__. Du som er så nørd har ikke mobilt bredbånd ? Samme spør jeg om.. Jeg er ikke tilnermet like mye nerd, men jeg vurderer sterkt å bestille meg mobilt bredbånd snart Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har mobilt bredbånd. Yay for me! Btw: www.averagecats.com Fantastisk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hvordan i all verden kan du forvente det? Internett er da ikke gratis for hvem det nå måtte være som tilbyr det.Jeg kan må i det minste forvente mulighet til å betale via telefon f.eks, da vi under 18 ikke har kredittkort - som er eneste betalingsalternativ. Du som er så nørd har ikke mobilt bredbånd ?Selvfølgelig har jeg det. Jeg har jo ikke kredittkort, da jeg ikke er 18. Så jeg får ikke kjøpt NSB Naziaktiv. EDIT: NP: House of pain - Jump Around Endret 6. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du som er så nørd har ikke mobilt bredbånd ?Selvfølgelig har jeg det. Så, du har mobilt bredbånd og klager over at du må betale for nsb for å bruke nettet? Hva med å bruke det mobile bredbåndet? Da slipper du jo hele problemstillingen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du som er så nørd har ikke mobilt bredbånd ?Selvfølgelig har jeg det. Så, du har mobilt bredbånd og klager over at du må betale for nsb for å bruke nettet? Hva med å bruke det mobile bredbåndet? Da slipper du jo hele problemstillingen Han har sikkert kveld- og helgeabonnement. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nah, jeg har 500 MB i måneden. Jeg har bare annet å bruke det på / liker å klage over noe som tidligere var gratis. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kjett dag i dag, tbh. er ferdig med det som skal være ferdig til en kort presentasjon etterpå, så sitter bare her å tegner random Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg