L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sitter her lys våken selv. Prøvde egentlig å sove i stad, men det funka dårlig. Prøver igjen snart med litt kjemisk hjelp. Må bare vente på at kjemien skal fungere først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Min kjemiske hjelp besto av Jack Silver Select på steinene, sammen med South Park. Fatter det ikke, men jeg og dama har pløyd gjennom utrolig mange episoder i løpet av de siste ukene, men blir stadig like forundret over hvor all galskapen kommer fra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lurer på om jeg skal ta en sigg og så legge meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Don't do it datasmurf. Sitt heller opp med oss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Egil, ja, og i motsetning til mange andre "årevis-serier" blir den faktisk BEDRE med årene istedet for mindre morsom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lars, men jeg skal opp en gang i formiddag for å ta toget til Trondhjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Simpsons og South Park er de eneste jeg kommer på i slengen. Futurama klarte å unngå å gå i fella ved å strekke det ut i det uendelige... Med mindre det var andre grunner Og når det gjelder Family Guy, så er det morsomt til tider, men blir lett for mye av det gode. South Park og Simpsons som nevnt, klarer jeg lett å se 5-6 episoder på rappen av. Urelatert: http://www.tarboy.com/rcj.html <- Ble småforelska i denne, men husker ikke om jeg har postet den før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 lolwtf, I love it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bare synd jeg ikke finner en loopversjon av den, slik at jeg slipper å starte den på nytt hele tia. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da hiver man seg i seng. Wish me luck on bergentrip i morgen ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lykke til på tur til Bægen og god natt. =) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 God natt. Lykke til i morgen, hjulmannen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Takktakk.. Kom på noe. Kjører nightmode (inverterte farger, med rødtone i lyse deler) på macen - og shutupwomangetonmyhorse er enda mer awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gah, søss har for mange jern i ilden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har funnet ut hva lykke er. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har funnet ut hva en dårlig morgen er. Trøtt, tett i nesa, hoste, ujorte lekser til skolen, osv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har halvannen times søvn og vondt i hodet og en oppgave som er helt på trynet. Woo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sitter urfor døra på jobb ikke en sjell og se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg