WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Denne var jo klart best. Not so fast, mister! EDIT: lol, feil oppløsning Endret 5. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jammen er joo så fasinerende med flammer ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Denne var jo klart best. Not so fast, mister! Den var alt for liten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Not so fast, mister! EDIT: lol, feil oppløsning Ikke bare feil oppløsning, men et dårligere bilde imho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 En bestemt bestemmelse? Veldig. Her har vi den. *bilde* Denne var finest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fra det flotte spillet ved navn "Machinarium" =) Fant en aritkkel i farta, ser ut som et ganske fett pek-og-klikk-spill. It's good, yes? Figuren minnet meg litt om Bioshock men også litt om en figur som kunne kommet fra Wall-E ... Skal ikke være lett. Musikken i seg selv gjør spillet verdt å kjøpe. Ikke gjør samme tabben som meg å kjøpe det via Steam. Kjøp det via hjemmesiden heller. Da får du soundtracket i mp3 i samme slengen, for samme sum som kun spillet på steam. Selv om man likevel får med musikken i en viss mappe, så er soundtrack-versjonen remastret/mixet.. hva nå enn det vil si. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei jeg gir opp, det blir en BMW istedet... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva heter egentlig denne karen? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) ? Ikke dårlig, selv om jeg foretrekker bilder med ramme and shit. Du er bra god i PS du. Likte det ikke sjæl heller, men ville prøve. La det ut som et alternativ. Men, nå skal jeg ha et seriøst et selv, tenkte jeg. (Sorry Nyhus) HAL, det gamle eller monogramsaken min(initialer)? Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva heter egentlig denne karen?Herr Stygge von Dustevideo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 nå får dere gi dere med det hestepisset der. sov godt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 nå får dere gi dere med det hestepisset der. sov godt Natti Natt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hva heter egentlig denne karen?Herr Stygge von Dustevideo Lars? Hm, ikke et typisk engelsk navn akkurat, men okey. edit: Men, nå skal jeg ha et seriøst et selv, tenkte jeg. (Sorry Nyhus) INFIDEL! :--------( My army is diminishing Endret 5. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 This is the Captn speaking? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 LueDotten: Den blåaktige med spørsmålstegn på toppen =] Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nyhus: ser du ikke at det er Jarmo? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 This is the Captn speaking? 1+ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva heter egentlig denne karen?Herr Stygge von Dustevideo Lars? Hm, ikke et typisk engelsk navn akkurat, men okey. edit: Men, nå skal jeg ha et seriøst et selv, tenkte jeg. (Sorry Nyhus) INFIDEL! :--------( My army is diminishing Kanskje det er selvportrett av Jonti Picking(som har laget saken)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg