Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Behold, AMAZING AVATAR! <--- The final result Danke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Denne var jo klart best. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Denne var jo klart best. Sier meg enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Satan er ond fordi han gjør folk homo og går på hott deit med dem =D Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Njjjaaa <--- Noen ideer ? Brukte nå lagre bilde, bruk avatar av den flertallet stemte på av de 2. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Denne var jo klart best. Sier meg enig. Kan ikke helt se forskjellen, unntatt at min var litt bedre. Du vet, the magical touch.. you gotta' have it Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Njjjaaa<--- Noen ideer ? Brukte nå lagre bilde, bruk avatar av den flertallet stemte på av de 2. Grunnen til at jeg likte det bildet bedre er at man ser mer hva det er, Man ser tilogmed gløden i motorene. På det andre bildet så var det vanskelig å se retningen flyet holdt en gang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Njjjaaa<--- Noen ideer ? Brukte nå lagre bilde, bruk avatar av den flertallet stemte på av de 2. Mye bedre. Kan ikke helt se forskjellen, unntatt at min var litt bedre. Du vet, the magical touch.. you gotta' have it Hans var mindre, avlangt, uten ramme og i feil størrelse. Din var større, 100x100, med ramme og ja, riktig størrelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 snip Til tross for mye avatar-skiftning i kveld, har du nå en jævlig tøff en. Hvor er den fra? Fra det flotte spillet ved navn "Machinarium" =) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Denne da? Her ser man virkelig at flyet tar av og setter av mot himmelen.. Kan ikke helt se forskjellen, unntatt at min var litt bedre. Du vet, the magical touch.. you gotta' have it Hans var mindre, avlangt, uten ramme og i feil størrelse. Din var større, 100x100, med ramme og ja, riktig størrelse. Åja, så du kopierte mitt bilde og la det inn i din post? Trodde det var ditt bilde jeg, så jeg trodde det var ditt bilde og konkurranse-instinktet mitt begynte å boble. Endret 5. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ? Nei. Det blir kjedelig uten de dramatiske skyene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fra det flotte spillet ved navn "Machinarium" =) Fant en aritkkel i farta, ser ut som et ganske fett pek-og-klikk-spill. It's good, yes? Figuren minnet meg litt om Bioshock men også litt om en figur som kunne kommet fra Wall-E ... Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Joda golk, men den første ble i veldig sårlig oppløsning når jeg valgte som avatar som dere ser. Smmenlign avataren min med det kvadrat bilde (ikke rektangel bilde). Som Wiciwato har quotet over her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ? Ikke dårlig, selv om jeg foretrekker bilder med ramme and shit. Du er bra god i PS du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Okay, la dere inspirere da.Blod og smelta plastikk og englevinger =D Evt. fiks meg linken igjen for jeg husker ikke hvor hele serien er og hu la ikke ut alle på dA : < Har ikke fake blod her atm, og Lars slår meg om jeg prøver å skjære i han. Finnes det lego-englevinger? Smelting venter jeg litt med tror jeg. Kan du ikke skjære deg selv? Jo, men jeg har bestemt at Lars har bestemt seg for at jeg har bestemt meg for at han ikke har bestemt at moren hans ikke bestemte seg for at jeg bestemte meg for at Lars har meldt seg frivillig til å være min personlige assistent. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jo, men jeg har bestemt at Lars har bestemt seg for at jeg har bestemt meg for at han ikke har bestemt at moren hans ikke bestemte seg for at jeg bestemte meg for at Lars har meldt seg frivillig til å være min personlige assistent. En bestemt bestemmelse? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Her har vi den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jo, men jeg har bestemt at Lars har bestemt seg for at jeg har bestemt meg for at han ikke har bestemt at moren hans ikke bestemte seg for at jeg bestemte meg for at Lars har meldt seg frivillig til å være min personlige assistent.Jeg datt av lasset. Her har vi den. Skulle brukt gjennomsiktig i stedet for hvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg