Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njjjaaa

<--- Noen ideer ?

Brukte nå lagre bilde, bruk avatar av den flertallet stemte på av de 2.

Grunnen til at jeg likte det bildet bedre er at man ser mer hva det er, Man ser tilogmed gløden i motorene. På det andre bildet så var det vanskelig å se retningen flyet holdt en gang.

Lenke til kommentar
Njjjaaa

<--- Noen ideer ?

Brukte nå lagre bilde, bruk avatar av den flertallet stemte på av de 2.

Mye bedre.

Kan ikke helt se forskjellen, unntatt at min var litt bedre. Du vet, the magical touch.. you gotta' have it

Hans var mindre, avlangt, uten ramme og i feil størrelse. Din var større, 100x100, med ramme og ja, riktig størrelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
snip

Til tross for mye avatar-skiftning i kveld, har du nå en jævlig tøff en. Hvor er den fra?

Fra det flotte spillet ved navn "Machinarium" =)

Lenke til kommentar

Denne da? Her ser man virkelig at flyet tar av og setter av mot himmelen.. :thumbup:

Kan ikke helt se forskjellen, unntatt at min var litt bedre. Du vet, the magical touch.. you gotta' have it

Hans var mindre, avlangt, uten ramme og i feil størrelse. Din var større, 100x100, med ramme og ja, riktig størrelse.

Åja, så du kopierte mitt bilde og la det inn i din post? Trodde det var ditt bilde jeg, så jeg trodde det var ditt bilde og konkurranse-instinktet mitt begynte å boble. :p

post-136745-1257459862.gif

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Okay, la dere inspirere da.

Blod og smelta plastikk og englevinger =D

Evt. fiks meg linken igjen for jeg husker ikke hvor hele serien er og hu la ikke ut alle på dA : <

Har ikke fake blod her atm, og Lars slår meg om jeg prøver å skjære i han. Finnes det lego-englevinger? Smelting venter jeg litt med tror jeg. :p

Kan du ikke skjære deg selv?

Jo, men jeg har bestemt at Lars har bestemt seg for at jeg har bestemt meg for at han ikke har bestemt at moren hans ikke bestemte seg for at jeg bestemte meg for at Lars har meldt seg frivillig til å være min personlige assistent.

Lenke til kommentar
Jo, men jeg har bestemt at Lars har bestemt seg for at jeg har bestemt meg for at han ikke har bestemt at moren hans ikke bestemte seg for at jeg bestemte meg for at Lars har meldt seg frivillig til å være min personlige assistent.

En bestemt bestemmelse?

Lenke til kommentar
Jeg datt av lasset.

Her har vi den.

post-94232-1257460109.jpg

Skulle brukt gjennomsiktig i stedet for hvit

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...