Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Det er bare "F5" ikke noe "ctrl". Men uansett fungerer ikke, har prøvd mange ganger men hva en jeg gjør så er det den jeg har nå som viser seg, som sagt om jeg går inn på Kontrollpanel -> Endre Avatar så er det bilde av den jeg har endret til. Men ser jeg på innleggene min eller profilen viser den gamle seg. Edit, åssen ser avataren min ut for dere? 1. En rød bil 2. F16 1 er det jeg ser, som er feil. 2 er det som er riktig som "endre avatar" innstillingen viser jeg har på. Du mener jagerflyet? Vi ser F16. Endret 5. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er bare "F5" ikke noe "ctrl". Jo, det er ctrl også. Bare F5 oppdaterer siden. Ctrl+F5 oppdaterer siden og cache. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Edit, åssen ser avataren min ut for dere?1. En rød bil 2. F16 3. F/A-18 Endret 5. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Les edit over Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=3879337 I shit bricks. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Edit, åssen ser avataren min ut for dere?1. En rød bil 2. F16 3. F/A-18 Hehe stemmer det ja, ser litt f16 ut på avataren men reziser jeg det ser man det er et beauty beast Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg har foresten serriøse problemer, og ber alle komme med innspill her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1169896&hl= TY! EDIT: Den nye Forumkafeen ftw. Endret 5. november 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Herr Brun: programering er jo forholdsvis enkelt, det er jo logisk og da er det bare å kunne syntaksen i språket og å passe på å ha struktur i programmet man programmerer. Fancy! Jeg har visst multitouch på lg-en min i linux. Dobbelttapping på touchpaden gir scrollknapp-signal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Yay! Har hatt abstinenser på osteballer fra Burger King i flere dager og nå fikk jeg omsider kjøpt meg noen ^^, Også blir det kveldskos med en herlig single malt etterpå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er bare "F5" ikke noe "ctrl". Men uansett fungerer ikke, har prøvd mange ganger men hva en jeg gjør så er det den jeg har nå som viser seg, som sagt om jeg går inn på Kontrollpanel -> Endre Avatar så er det bilde av den jeg har endret til. Men ser jeg på innleggene min eller profilen viser den gamle seg. Edit, åssen ser avataren min ut for dere? 1. En rød bil 2. F16 1 er det jeg ser, som er feil. 2 er det som er riktig som "endre avatar" innstillingen viser jeg har på. Vet ikke hva som skjedde om det var Wheelie, Jarmo- trulli eller gud IDK, men det fungerer Den gamle lå i cachen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hehe stemmer det ja, ser litt f16 ut på avataren men reziser jeg det ser man det er et beauty beast At det er vakkert skal jeg si meg enig i, men jeg klarer ikke si at det kan ligne på noen F-16. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tok meg friheten til å forbedre avataren din, Captn. Si ifra hvis jeg skal hive det ut med hodet først. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Herr Brun: Opera.... good bye. IE.... Hei hå ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ville fylt inn litt mer på høyresiden, Wiviwato. Og fjernet litt på høyre. Så det så ut som den kræsjet i tekstfeltet ^^ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tok meg friheten til å forbedre avataren din, Captn. Si ifra hvis jeg skal hive det ut med hodet først. Kva meiner du no ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ville fylt inn litt mer på høyresiden, Wiviwato. Og fjernet litt på høyre. Så det så ut som den kræsjet i tekstfeltet ^^;hmm: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Behold, AMAZING AVATAR! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Take it 2morrow, jobben halv syv i morgen. Bedtime Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Yay! Har hatt abstinenser på osteballer fra Burger King i flere dager og nå fikk jeg omsider kjøpt meg noen ^^,Også blir det kveldskos med en herlig single malt etterpå. Til tross for mye avatar-skiftning i kveld, har du nå en jævlig tøff en. Hvor er den fra? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tok meg friheten til å forbedre avataren din, Captn. Si ifra hvis jeg skal hive det ut med hodet først. Lurer på hvorfor han ikke bytter, avataren du mekka var jo så jævlig mye bedre. Størrelse, form og utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg