Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje en litt rar forespørsel, men er det noen som har link til noen bilder av Lego-menn jeg kan bruke som inspirasjon til et prosjekt?
Hva enn du og Lena gjør, I like it! =D
Vi er fotografer så vi tar bilder.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Funfact: Fotograf er ikke en beskyttet tittel så alle kan kalle seg for fotograf så lenge de fotograferer.

Jeg skal hoppe i senga og nå ...
Vær sikker på at den tåler det først. Jeg har ødelagt et par senger på den måten (og et par andre måter). Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er kanskje en litt rar forespørsel, men er det noen som har link til noen bilder av Lego-menn jeg kan bruke som inspirasjon til et prosjekt?
Vi er fotografer så vi tar bilder.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Funfact: Fotograf er ikke en beskyttet tittel så alle kan kalle seg for fotograf så lenge de fotograferer.

Jeg skal hoppe i senga og nå ...
Vær sikker på at den tåler det først. Jeg har ødelagt et par senger på den måten (og et par andre måter).

Har ødelagt senga mi / andres et titals ganger selv og xD

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du kommer ikke til å like det neste! :ohmy:

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å like det neste! :ohmy:

Dere burde kopiere Becca og ha med masse griseblod samtidig. Heiteste bildeserien ever =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Okay, la dere inspirere da.

Blod og smelta plastikk og englevinger =D

Evt. fiks meg linken igjen for jeg husker ikke hvor hele serien er og hu la ikke ut alle på dA : <

Har ikke fake blod her atm, og Lars slår meg om jeg prøver å skjære i han. Finnes det lego-englevinger? Smelting venter jeg litt med tror jeg. :p

Lenke til kommentar
Okay, la dere inspirere da.

Blod og smelta plastikk og englevinger =D

Evt. fiks meg linken igjen for jeg husker ikke hvor hele serien er og hu la ikke ut alle på dA : <

Har ikke fake blod her atm, og Lars slår meg om jeg prøver å skjære i han. Finnes det lego-englevinger? Smelting venter jeg litt med tror jeg. :p

Kan du ikke skjære deg selv?

Lenke til kommentar

<---- DIIEE ! :wallbash:

Heeelp, hva en jeg gjør får jeg ikke bytta avateren. Den dere ser atm har jeg slettet både fra data og fjernet fra diskusjon.no avatar innstillingene, men prøver jeg og legge inn ny avatar kommer bare denne opp igjen, derimot trykker jeg på innstillinger og endre avatar så er det bilde av den jeg har "endret" til hovedsaklig men fortsatt trykker jeg på vis profilen min så er den gamle der.

Forslag? :)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
<---- DIIEE ! :wallbash:

Heeelp, hva en jeg gjør får jeg ikke bytta avateren. Den dere ser atm har jeg slettet både fra data og fjernet fra diskusjon.no avatar innstillingene, men prøver jeg og legge inn ny avatar kommer bare denne opp igjen, derimot trykker jeg på innstillinger og endre avatar så er det bilde av den jeg har "endret" til hovedsaklig men fortsatt trykker jeg på vis profilen min så er den gamle der.

Forslag? :)

BEHOLD.......F5!

Lenke til kommentar

Det er bare "F5" ikke noe "ctrl".

Men uansett fungerer ikke, har prøvd mange ganger men hva en jeg gjør så er det den jeg har nå som viser seg, som sagt om jeg går inn på Kontrollpanel -> Endre Avatar så er det bilde av den jeg har endret til. Men ser jeg på innleggene min eller profilen viser den gamle seg.

Edit, åssen ser avataren min ut for dere?

1. En rød bil

2. F16

1 er det jeg ser, som er feil.

2 er det som er riktig som "endre avatar" innstillingen viser jeg har på.

Vet ikke hva som skjedde om det var Wheelie, Jarmo- trulli eller gud IDK, men det fungerer :)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...