Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 SHUT UP NYHUS, GET ON MY HORSE.. ^^ Da er det bestemt. Jeg skal oppkalle min førstefødte etter Jarmo. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shut up wheelman get on my horse! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shut up wheelman get on my horse! I guess you'd like that, huh? HUH?! YOU LIKE THAT?! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Shut up wheelman get on my horse! Da er det bestemt. Jeg skal oppkalle min førstefødte for Mikkel Trademark. Hvordan startet denne heste-greia? Og alle avatarene? Endret 5. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shut up wheelman get on my horse! I guess you'd like that, huh? HUH?! YOU LIKE THAT?! RAM YOUR CHAIR OVER MY HORSE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 SHUT UP NYHUS, GET ON MY HORSE.. ^^ Da er det bestemt. Jeg skal oppkalle min førstefødte etter Jarmo. Husk at du må uttale navnet hans med finsk aksent. Så det ikke blir Jarmo, men nærmere Jarmå Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shut up wheelman get on my horse! Da er det bestemt. Jeg skal oppkalle min førstefødte for Mikkel Trademark. Hvordan startet denne heste-greia? Og alle avatarene? http://www.shutupwomangetonmyhorse.com Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så det ikke blir Jarmo, men nærmere Jarmå Selvfølgelig. Det blir awesome. Ungen kommer til å bli mobba, men hvem bryr seg. Når h*n har en far med hestetatovering er h*n dømt til awesomeness uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 God natt! Guten nacht! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Get on my horse er det siste jeg ser i denne tråden idag, og det vil sannsynligvis være det første jeg ser i morgen. "Hurra." God natt godtfolk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dette er kanskje en litt rar forespørsel, men er det noen som har link til noen bilder av Lego-menn jeg kan bruke som inspirasjon til et prosjekt? Hva enn du og Lena gjør, I like it! =D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Get on my horse er det siste jeg ser i denne tråden idag, og det vil sannsynligvis være det første jeg ser i morgen. Episk ikke sant =D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nyhus, du må fikse ramma på avatar1 din. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skal lese videre i boka mi, Populærmusikk Fra Vittula. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så det ikke blir Jarmo, men nærmere Jarmå Selvfølgelig. Det blir awesome. Ungen kommer til å bli mobba, men hvem bryr seg. Når h*n har en far med hestetatovering er h*n dømt til awesomeness uansett hva som skjer. Det aller beste er jo hvis det blir en gutt, for Jarmo er faktisk et finsk herrenavn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan noen lære meg å programmere? Blæh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skal hoppe i senga og nå ... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Episk ikke sant =D Det er ganske jævlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Am back in bisniss ppl ! Hell yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg