Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 God kveld, mine damer og herrer God aften Jarmo! Jeg må si at jeg dessverre er skuffet over deg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vel, nu skal jeg innstalere Linux. Wish me well. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg må si at jeg dessverre er skuffet over deg How come? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Sjef, i say. SJEF! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dette er kanskje en litt rar forespørsel, men er det noen som har link til noen bilder av Lego-menn jeg kan bruke som inspirasjon til et prosjekt? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg må si at jeg dessverre er skuffet over deg How come? Den tingen under navnet ditt Lars, kan sende deg ett på pm Endret 5. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 At Jarmo kjører hestebildeavatar viser hvor win det er. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Okey Jarmo, awesome! SHUT UP NYHUS, GET ON MY HORSE.. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Okey Jarmo, awesome!SHUT UP NYHUS, GET ON MY HORSE.. ^^ Jeg henviser til retningslinjene, punkt 1. Som bl.a. forteller dette: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Endret 5. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Okey Jarmo, awesome! SHUT UP NYHUS, GET ON MY HORSE.. ^^ Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Jarmo er unntatt de reglene. Han er tross alt forumets svar på Chuck Norris. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jarmo va.. er awesome Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jarmo er unntatt de reglene.Han er tross alt forumets svar på Chuck Norris. Nein, das is er nicht. Dis is falsch! Das ist eine lüge. Endret 5. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jarmo er unntatt de reglene.Han er tross alt forumets svar på Chuck Norris. Nein, das is er nicht. Dis is falsch! Das ist eine lüge. Hvem er du til å betvile Jarmo sin awsomeness? Nå som han har hesteavatar beviser det at han virkelig er skikket til å være verdensleder. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Han må jo få lov til og prøve seg :!: Jarmo burde helt klart blitt verdensleder!! Endret 5. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jarmo er unntatt de reglene.Han er tross alt forumets svar på Chuck Norris. Nein, das is er nicht. Dis is falsch! Das ist eine lüge.Hvem er du til å betvile Jarmo sin awsomeness?Nå som han har hesteavatar beviser det at han virkelig er skikket til å være verdensleder. Jeg forventet et svar i retning det at tysk ikke er godtatt språk her på forumet, men ok.. Ich kann seine awesome leugnen, weil ich seine Padawans Uhr Endret 5. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Han må jo få lov til og prøve seg :!: Fair enough ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg