Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 N1ce, forumnick? Tha_Zaynt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 au. fail. and you. Høhø edit: aw, ingen mergepost. Faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Siden du satte opp den første fella, så får jo du røpe svaret først. Hvis vi tenker på det samme: skrev den posten med vilje ja. Men syns det var ganske åpenbart. Satt å tippa på hvor mange som vil poste "lolz fail1337" - og fikk nesten riktig. Ahh, samme grunn som meg. Satt og tippa på hvor lang tid det ville gå før du svarte tilbake. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvis jeg skal sende en pakke til noen som er i Korea, hvordan gjør jeg det og sikrer at den kommer frem raskest mulig? Har fått kort der nede fra som er sendt gjennom vanlig post som har brukt et par måneder og sånn og det er jo lite koselig hvis man skal sende julegave. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har dere jævlig lite og gjøre om dagene? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg har masse å gjøre, men akkurat i dag så er jeg helt fri. tenkte å lage meg litt suppe i kopp, og storyboarde og finne ut acting delen av denne greia her... er ikke så lett når man skal drive med lipsync. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har dere jævlig lite og gjøre om dagene? Nei, vi mangler bare et liv. Eller, det gjelder ihvertfall for min del Søkte på ebay, men har enda ikke funnet noe som passer meg enda. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...-All-Categories Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har dere jævlig lite og gjøre om dagene?Ikke noe mindre enn vanlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 To brødskiver om dagen er tydeligvis ikke nok Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 HVOR ER AMAZING HORSE AVATARENE HENN?! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hvordan fikk du det for deg at to skiver er nok for en hel dag? det holder til en kvart frokost Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Wut! 8 brødskiver til frokost? Det er nesten det jeg spiser på en dag jo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 HVOR ER AMAZING HORSE AVATARENE HENN?! Her selvfølgelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Wut! 8 brødskiver til frokost? Det er nesten det jeg spiser på en dag jo. ja nei kanskje ikke 8 hver dag, men det er mellom 4 - 8 om jeg ikke spiser kornblanding. må ha i deg næring gutt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 i Danmark er det bare loff uansett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 pff danmark har grovbrød til tusen, selv om jeg seff foretrekker norsk brød Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 i Danmark er det bare loff uansett Hva med rugbrød? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 God kveld, mine damer og herrer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Okey Jarmo, awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg